lørdag 17. april 2010

Toppen av lykke?

I dag har vært en super dag!

Først var jeg på Scraporama på Hellerud. Ikke noe problem å få pengene til å fly der!



Så bar det avgårde til Bikuben som hadde nyåpning i dag i nye, flotte, store lokaler. Den butikken var blitt helt fantastisk! Og enda mer penger fikk vinger...



Og som om ikke det var nok, så lå vårens Stamp Club-pakke fra Magnolia i kassa når jeg kom hjem!






Monterte og stemplet i en rasende fart. Se på de vakre figurene her da! Smelt...
Gleder meg til å begynne å male!


Så gjennstår det bare å få den kreative ånden over seg. Scrappetørken er ikke helt over, men med all inspirasjon fra denne dagen håper jeg å få produsert litt ihvertfall.
Fortsatt god helg, alle sammen!


28 kommentarer:

Helle sa...

Ååå,så flotte stempel!!!! Jeg er sååå glad i stemplene derfra,og har endelig fått somla meg til å bestille ,så nå kommer det fra Stamp Club til meg også :)
Kos deg med alt det flotte du har handla !!
Kreativ klem fra Helle

Mona sa...

Å, så mye lekkert du har kjøpt. :D Jeg elsker Magnoliastepmler, må nok ordne meg flere jeg også. Ha en kreativ helg.

Hege sa...

For et scrappe-kupp du har gjort! Jeg er sååå misunnelig på alle som kommer seg til Scraporama- jeg har selvfølgelig arbeidshelg akkurat denne helga!!!

Får passe på når neste sjanse byr seg tror jeg..

Håper alt det nye fine du har kjøpt gir deg gløden tilbake! Min tørke er snart over den også, men er ikke helt tilbake i siget kjenner jeg.. Men som ett eller annet klokt hode engang har sagt: Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves!


God scrappehelg!

Klem Hege

Trine Pedersen sa...

Så mye flott du har kjøpt. Og i tillegg de nye Magnoliastemplene som bare er helt utrolig lekre. Gleder meg til å se hva du kommer med neste gang. :)

Ha ei super og kreativ helg!

Klem, Trine :)

Anne Marit sa...

Hei du...
Ja svever litt på rosa skyer her å :D
Jeg og Heidi hadde samme runden i dag og pengen fikk definitivt vinger... Morro å da. Kos deg med alt "lørdagsgodiset" ditt.
Klem

Knerten sa...

Detøverste bildet; fra Scraporama; med stemplet til høyre for Spellbindersene - DET ser jo bare helskjønt ut, Yvonne ! Gleder meg til å se hva du lager med det stemplet ! (Farlig å legge ut all godisen her, vet du, alle lurer spent på resultatet av alt du har kjøpt; så nå får du kose deg MASSE på det fantastisk flotte hobbyrommet ditt :-) :-) Gratulerer med masse flott, forresten.

Evy sa...

Åhhh...for en super dag du har hatt! :-) Ønsker veldig at jeg kunne vært på Scraporama...
Kos deg med alt det fine stæsjet du har fått deg idag.

Sivic sa...

Wov, her var det mye kjekt, gratla!!!
Forstår godt at pengene fikk vinger og forsvant : )
Likte godt Magnoliastemplene også, stilig med det murstein-vinduet, det blir spennende å se hva du gjør med det.
Ha ei fin helg!!

Anonym sa...

Åhh, så mye flott du har fått handlet deg! Tenker Bikuben var flott også ja, har vært i de gamle lokalene en gang, og det ble sikkert ikke noe verre nå ;) Og lekre stempler, gleder meg til å se dem fargelagt!

Wenche sa...

Heldiggrisen!!! De Magnolia stemplene er helt nydelige. Sukk. I morgen får nok min lommebok kjørt seg litt for da skal jeg på Scraporama...Var det noe igjen der???? :0)

Vårklemmer fra Wenche

mettepip sa...

Så mye flott du har fått kjøpt deg da!
Spennende med ny Bikubenbutikk da - blir vel en tur etterhvert kanskje;)
klem fra
Mette

Anette sa...

Ser at du har kost deg ja! Her var masse flott shopping ;)

sjeroks sa...

Fantastisk:D Det var ikke lite godbiter:)
Gleder meg virkelig til å se hva du lager.
De stemplene var bare helt knall kule.
Hvor er det du melder deg inn i stempelklubben i norge? Jeg har ikke klart å finne frem til den.
klem og god helg

Lenas kort sa...

Fikk da med deg ett og annet du også ja :-) Da er det bare å spare til neste messe :-) Så flotte disse magnolia stemplene er.Gleder med til å se dem på kort ;-) Ha en flott kveld :-)
Å ja, nå rakk du å legge ut messe kjøpet før meg :-)...men nå er de på plass inne på bloggen min :-)

Jorunn sa...

Ser du også har fått brukt litt penger på ting vi bare MÅ ha... Søren, jeg trodde Bikuben var stengt, der skulle jeg gjerne ha vært. Gleder meg allerede til neste Scraporama!

Klem Jorunn

Ida sa...

Hei! Ja dette er toppen av lykke, ser jo det!
Såå masse fint!

jannes hobbykrok sa...

Serr skrytenek!!!!!!!Bare misunnelig din nøøørd!Bør vanke en sånn "stakkars nabo som har vasket gamle rumper i helga gave" i morgen....kansje et bittelite stempeltrykk med den robin hudd pjokken!Serr ass!Jeg lukter kamfer og canesten...
Nabben

Pinklady 68 sa...

Mye lekkert scrappe utstyr du har shoppet i helgen, Yvonne! Kost deg masse skjønner jeg:-)

Ble en del shopping her også på lørdagen pluss treff. Hadde en kjempefin og kreativ dag ja:-)

Blir spennende å se alt stæsjet i bruk:-)

Ha en fin kommende uke! Klem Laila.

Miss StampAlot sa...

Luckey you =) Masse snadder her da !

Linda W sa...

Wow
Her var det mye lekkert, ser ut som du har hatt en topp helg.
De stempla var bare helt herlige. Gleder meg til å se dem i bruk.
klem:)

Kari sa...

OIoioi så mye flott du har fått kjøpt. Gleder meg til å se hva du kreerer med alt dette!

Britt-Inger sa...

Finns det någe roligare än att shoppa :) Ser att du köpt Tim Holtz Die modeller....Kan man använda dom på Cuttle Bug (den gröna)?
Ha en bra dag.
Kram, Britt-Inger

Linda's Side sa...

Hei og hopp!!! Takk for sist. Nå er det bare å få i boks Sverigeturen. De Magnolia-stemplene var utrolig søte. Skjønner at du hadde lykkedag på lørdag :)
klem

Randi Th. sa...

Takk for siste kommentar i bloggen min!!!

Stor klem

Linda Brun sa...

Så mye flott du har kjøpt. Jeg var på Scraporama og treffet hele helgen, men jeg tror ikke jeg tørr å legge ut på bloggen alt jeg har handlet..Kan være jeg får sjokk :-))
Fikk også den nye pakken fra magnolia i posten på fredag, gleder meg til å prøve dem. Ønsker deg en kjempeflott uke.

Anonym sa...

Ja det vil jeg kalle toppen av lykke :D

Guro sa...

Å så masse flott du har handlet Yvonne :-)
Morsomt med shopping!
Haen flott uke :-D
Klem Guro

Trine Lill sa...

Herlighet så flink du er!!Jeg finner så mye inspirasjon inne hos deg!:)
I`m in love with Magnolia, så den klubben der hørtes interessant ut!!Kunne du vært så snill å legge igjen en liten kommentar inne hos meg med litt info om hvordan jeg kan bli medlem?:)
Ha en fortsatt fin dag!
Klem