søndag 3. oktober 2010

Trøstepose for dummies!

Ære være klønete naboer, sier jeg! Her sliter jeg med en aldri så liten scrappesperre, og så går nabben hen og tryner i en trapp! Og voilà, så befant jeg meg på hobbyrommet igjen! Utrolig hva man får inspirasjon av...

Nabben (Janne) er over snittet glad i polkagriser, så da ble det en godispose med det. Jeg hadde kjøpt Lions og, men den forsvant fra skapet på mystisk vis... Denne ble laget i en fei, og er nettopp overrakt, og kjenner jeg blåveispiken rett, så er den allerede borte...



Tilda er farget med ProMarkers, og
er "sminket" for å ligne mest mulig
på mottaker! Og det er ganske likt!



Tekst er skrevet på pc.




Også skrevet på pc.



Stakkars Janne! Ikke godt å være mørbanket. I morra kommer jeg med ny sjokolade til deg (og den skal ikke forsvinne på veien)!

28 kommentarer:

Knerten sa...

Så herlig, Yvonne ! Kjempemorsomt fargelagt Tilda også :-)
Stakkars Janne... Godt hun har en så god nabo :-)

Janne-Lise sa...

Så artig med "blåveispike"-tilda :) og så hyggelig gjort av deg. Det er godt at det går an å løse på sperren, synd for Janne, men godt for deg og for oss som får gleden av å se det flotte du lager:)

God bedring til Janne, og god søndag til deg:)

Sissel sa...

Stakkars nabben din, ser overhodet ikke bra ut. Godt hun har snille naboer som stiller opp med godis og "omsorgskort" til og med med blåveis:)

Klem Sissel

Hildegunn sa...

Utrolig herlig, stilig med blåveisen på Tilda også! Og du verden så snill du er som lager en slik pose, bra for deg at hun datt ned trappen slik at du kom deg inn på hobbyrommet igjen ;)

Med ønske om en fin uke!

Heidi sa...

Så herlig og morsom denne ble,Yvonne:))
selv om "modellen" misliker sin blåveis (unnskyld Janne), så ble den ganske så stilig på Tilda.. :)
Jammen godt å ha en så snill nabo,og helt utrolig hva polkagriser kan kurere...:))

Go,klem fra Heidi:)

oheidia sa...

Ha ha ha, dette var bare morsomt! Så fin godtepose og til og med motiv med blåveis!!!!

Hærlig og naboen tenker vel :"aldri så galt at det ikke er godt for noe"!

Klem

Lenas kort sa...

He,he,he...den ble knall flott!
Utrolig hva vi scrappere blir
innspirert av :-)

Gry-Heidi sa...

Helt herlig pose, og Tilda var jo stilig med blåveis da :o)

Klem :o)

Karin Dahl sa...

Kjempe flott påskudd til å komme over kortesperra ja. Ble jo bare så super den posen med polkagriser og med blåveis tilda på:)
Ønsker deg en flotters søndagskveld!
Clemzy Karin D

jannes hobbykrok sa...

Å herregud...det er fler "så god nabo" kommentarer her,enn det er "god bedring" kommentarer inne hos meg! Bla bla bla...jadda,polkasvina er borte,startet på vei ned fra deg i stad!Thakk for deet!
Nabben!
PS:Tror jeg skal scrappe det den blåveisen du fikk da du datt ned din egen trapp i vinter...finnes det noen naken rumpe Tilda tru???

Gro sa...

Utrolig stilig!!!!

Gro

bestevenn sa...

Hahahaha, denne var så morsom. Den Tilda'en ble bare så herlig. Mye morsommmere enn uten blåveiesen. Bra at det kom litt inspirasjon dettende!

RitaK sa...

Samme hva hun sier, synes nå du er en god nabo jeg da... Kjempetøff god bedring-pose, vil tro hun måtte trekke på smilebåndene når hun fikk den! Dessuten, sånn for ordens skyld, så har jeg ønsket henne god bedring tidligere i dag :-)

Wenche sa...

Så artig denne var, Yvonne. En kjempefin ide!!
Mmm, polkagriser er godt :)
Go'klem Wenche :0)

Lene Aase sa...

Tihi, må bare le*dere to er ikke helt sanne*
Kjempeflott pose med søt blåveispike;) Gleder meg til å se den med naken rompe som Janne skal lage til deg;)
Ha en finfin kveld videre- med eller uten blåveis!
Klemmer:)

Heidi sa...

Så herlig da Yvonne!
Og artig detalj med blåveisen:) Lekker pose du har laget.
Jeg har ønsket Janne God bedring, så da sier jeg til deg at du er en veldig god nabo du:)
Ha en fin kveld, klem:)

Pia sa...

mums så flot dekoret guf pose

Hege sa...

Knalltøff Tilda med blåveis!!! Og selv om jeg selvfølgelig synes veldig synd på Janne, synes jeg jo at du er verdens snilleste nabo!!!! Skal forte meg inn i Jannes blogg nå og ønske henne god bedring...

Klem Hege

Pinklady 68 sa...

Haha...du er nå bare en snill nabo da, Yvonne:-)
En oppmuntrende liten glad hilsen med treffende emballasje og yammy innhold som mottaker liker.

Klem Laila.

Bodil sa...

hihihi... fint å gi en oppmuntring på denne måten :)

Christina sa...

That is really wonderfull Yvonne! You make beautifull cards! I will visit again!
Hugs Kristel

Nancy sa...

Så søtt av deg:O)
Posen er kjempe fin, og Tilda kler blåveis, ler:O) Ikke alle som gjør det;)
Gleder meg til blårev kortet kommer;O)
Ha en fin mandag.
Klemmer fra Nancy;O)

Ida sa...

Ha! Polka griser skal jeg legge meg på minnet!Tilda lignet veldig... Desverre!Janne har sett bedre ut for å si det sånn!
Hvis du lurte på sjokolade-posen jeg ga henne, var det en Rimi pose, og den klarte jeg ikke scrappe med! Hi hi!

Anonym sa...

Hihi! Stakkar Janne, (og Tilda)! Så snill du er, det satt hun sikkert pris på! Posen din ble LEKKER, og så herlig tekst på!;o) Så flott du fikk litt inspirasjon igjen da!

Klemmer Ida:o)

Turid sa...

Takk for spor i bloggen min! Setter pris på det :)
-og takk for tips ang. billigere kjøp av ProMakers! Det er jammen ikke billig å skulle kjøpe inn mange farger - nesten slik at jeg håper å ikke skulle bli bitt av basillen ;) *fnis* Men når jeg sammenligner mitt første fargeleggingsprosjekt med dine, så ser jeg at jeg har en lang vei å gå gitt ....
Stilig "trøstepose" du hadde laga til naboen din! Virkelig et tips å ta med videre når det nærmer seg jul....
Ha en fin tirsdag!
Klem Turid

Kort og Søm sa...

Denne var kjempe fin!
Og så morsomt at du sminket øye.

Klem :O)

Helle sa...

Hahahahaha...
Men stakkers Janne da...Godt at Yvonne finnes og kan lage trøstedrops for dobbeltsyn :-)
Du e jammen kreativ :-)
Klem fra Helle

Anonym sa...

Så koselig av deg! :) Kjempesøt pose for øvrig, regner med den var god trøst å få ;)