mandag 20. desember 2010

Dt-Scrappekammeret

Det er tid for en ny utfordring hos Scrappekammeret, og oppgaven denne gang er:

La deg inspireres av en mat/kakeoppskrift!

Jeg startet med et scenekort, gikk videre til tag, og endte til slutt opp med et bilde til å henge på kjøkkenet! Ikke rart ting tar tid...


Denne skal som sagt henge på kjøkkenet,
planen er å bytte ut tagene med oppskrifter
etterhvert, eller bare fylle på med nye.


Hittil er det bare tre kakesorter, men det
kommer fler.Oppskriftene er skrevet på pc
og trykt ut med tag-diesen til Magnolia.
Det nydelige papiret her er fra Maja.



Søte Tildaer, farget med ProMarkers.



Komfyr fra Alota Stamps, tekannebling fra Kuttut.



Bestikkbling og vinopptrekker fra Kuttut.



Kjevlestempel fra Magnolia,
hvor jeg har knota ned noen ord.


Håper mange hiver seg over denne utfordringen!

Sjøl skal jeg innta sofaen med bena høyt, har nemlig akkurat kommet hjem fra harrytur. Men siden jeg er helt ferdig til jul, ble det en ren kosetur. Veldig digg når jeg så alle som stresset rundt som gale.

Ønsker dere en flott kveld!

14 kommentarer:

Knerten sa...

Så stilig med så masse lekre charms du har her, Yvonne ! Hva er det med disse Tilda'ene som har pupper som peker oppover ? Snodige stempler, men fargeleggingen er nyydelig !!
Må være deilig å være i mål med alt, regner med at du venter til fredda'n med å steke ferdig ribba, da :-))
Ha en fantastisk god jul, Yvonne !
Klem
Turid

Bodil sa...

Så herlig flott og fantastisk nydelig :) Så mange ultrafine herlige detaljer og nydelige stempelmotiver :)

Ønsker deg en riktig God Jul
klem :)

Connie sa...

Så stilig.
Denne var jo kjempesmart og nydelig bilde til kjøkkenet.
Ha en fin tirsdag.
Klem

jannes hobbykrok sa...

Nais! Sånn kunne jeg hatt og,om jeg hadde hatt kjøkkenvegger! Hadeee!
Nabben

Heidi sa...

Så herlig!
Nydelig pyntet og masse flotte detaljer:)
God Jul til deg Yvonne, klem:)

Pia sa...

wooooww kæmpe lækkert kort fyldt med nydelige detaljer såååå flot
knus Pia

Sissel sa...

Så nydelig og morsomt veggbilde, flink er du!
Neste år skal jeg også starte meget tidlig med juleforberedelsene, jeg vil også ligge på sofaen og kose meg den siste dagen før julaften:))
Fortsatt God Jul.
Klem Sissel

Meretekj sa...

Knallflott veggbilde!
Jeg ønsker deg ei fortsatt fin julefeiring! Klem

Pinklady 68 sa...

Det ble ihvertfall et nyyydelig veggbilde, Yvonne!
Nydelige farger og detaljer sammen:-)
Fortsatt god jul til deg og dine! Klem Laila.

Anette sa...

Kjempeflott veggbilde du har laget her Yvonne! Supre farger og massssse arbeid kan jeg se! Men virkelig et nydelig resultat ;)
Scrappeklem ;)

Anonym sa...

kjempe nydelig, Yvonne!♥

du er så flink!

Anonym sa...

Jøss så flott denne var! Masse hærlige detaljer og nydelig dekorert! Mange fine charms og:) -Fin ide med oppskrifter som kan byttes ut/suppleres:) Hærlig!
Ønsker deg samtidig en fin Nyttårskveld og et Godt Nyttår:)
Go klem i fra mæ

Karialov sa...

Denne var jo berre heilt utrolig flott. :D :D Håper du har hatt ei fantastisk jul. :D Ønsker deg eit godt nytt og inspirerande ÅR.
klem fra Karianne :D

Michelle og Maria sa...

Nydelig!