mandag 21. februar 2011

Brunt kort og vinner av RAK!

I dag ble det et veldig brunt kort, følte bare for det når jeg satt med de flotte Maja-arkene foran meg.


Gratulasjonsstempel er fra Stempel-
glede, og bladene fra Marianne Design.

 
Søte Tilda er denne gang malt med
Distress. Moro å male litt igjen.



 


Og til slutt: vinner av min RAK i forbindelse med Scrappekammerets bursdagsbloghop! Random fikk gjøre jobben, og den heldige vinner ble:

-
-
-
-
-
-
-
-


Gratulerer!

Mail meg din adresse, så skal jeg få
avgårde pakken til deg så fort som mulig :)



10 kommentarer:

Lenas kort sa...

Ett aldeles nydelig Tilda kort :-) Flotte papirer, stilig pynting og en aldeles bedårende Tilda :-) Ha en flott dag :-)

Pinklady 68 sa...

Åå, såå nydelig du har malt Tilda!!
Lekkert kort med nydelige Maja ark! Bladene fra Marianne Design har jeg ikke sett før...utrolig dekorative!! Ja, da ble MÅ HA lista lengre idag også:-)

Ha en fin mandag! Klem Laila.

Heidi sa...

Nydelig Yvonne!
Lekre mønster ark og farger. Og Tilda er nydelig fargelagt:)
Flott pyntet også.
Ha en fin dag, klem:)

Aina sa...

Nydelig kort! Grenene med de store bladene var virkelig dekorative! :)

Sissel sa...

Jo takk for sist du, har du fått brukt litt av lørdagsgottet ditt?
Nydelig kort i brunt og stilig med de bladene. Malingen din er som vanlig sjeldent vakker, må ha flere farger før jeg kan fortsette. Ansiktene mine ble meget solbrente, trenger noe å blande i Tattered rose. Har ønska meg i bursdagsgave, så får vi se om det dukker opp noe:)
Klem Sissel

Lambi sa...

Kjempe lekkert kort Yvonne! Flotte disse brune Maja arkene og distress malt Tilda er nyyydelig! :) Likte godt de blad diesene dine jeg!! :) :) Ha en finfin dag! Klem

Mia sa...

Veldig koselig kort!! Likte også hobbyrommet ditt!!
Hilsen Mia

Ida sa...

Hei!
Et nydelig Tilda-Maja kort!
Sikkert gøy å male,resultatet er iallefall flott!:)
Endelig kjøpt disse Maja papirene jeg også, men de må liksom "spares" litt...Jada, jeg hører du ler!:)
Klem

Lilla Pyssel Inger sa...

Jeg elsker de fargene som du har brukt så dette kortet fallt meg helt i smak kjempflott kort du har lavet:)

Tusen takk for besöket hos meg og dine ord om min kurv og min tag så snillt av deg og setter stor pris på det:)

Synes at dere har så kjekke utmaninger på Sukkersött og det er kjekt å kunde delta:)

Önsker deg en riktig fin dag, hilsner og klemmer i fra Lilla Inger:)
http://scrappingmedinger.blogg.se

tone sa...

Nydelig kort i flotte brunfarger, likte det veldig godt.

Klem Tone