onsdag 2. mars 2011

Rååsa godiskartong!

Endelig fikk jeg laga noe igjen! Ikke mye man får gjort i disse VM-tider. Og med litt feber på toppen så har det gått saaakte her i huset...

Denne kartongen startet jeg på for en stund siden, og i dag ble jeg endelig ferdig. Har brukt papir fra Maja, og Tilda'ene er fra vårpakka til Magnolia. Og så har jeg selvsagt brukt en overdose blomster fra Wild Orchid. Me like!

Jeg skal fylle kartongen med karameller, og blir derfor med på Passion for ProMarkers utfordring # 89, hvor temaet er "Sugar rush". Hos Magnolia Down Under Challenges # 85 vil de se blomster, og hos Sketchy colors # 60 er det denne uken fargeutfordring (rosa og beige) så da blir jeg med på den og!


Her kommer bilderraset:





Når karameller er spist opp kommer en
liten Tilda til syne inni kartongen.


Toppen er bare festet med en klype, sånn
at det skal være lett å fylle oppi godis.





Nå skal jeg starte pakkinga av scrappesaker til Ski-treffet! Ikke helt sikker på hva jeg skal ha med, satser på alt jeg får plass til jeg :) Og så litt til...




28 kommentarer:

Marte sa...

Kjære deg, denne var utrolig herlig! Så mye arbeid bak, og nydelige detaljer! Kjempesøtt med Tilda som titter ut a vinduet når godisen er spist opp :)
Kos deg på Ski-treff! Var der i fjor, og det var utrolig morsomt og inspirerende :)
Klem fra Marte

Heidi sa...

Så kjempelekker, Yvonne!!
Nydelige farger og flott pyntet, og alle de flotte Tilda'ne da...♥♥♥

Pakking til treff ja.... hm!! alltid problemer med å finne ut hva jeg skal ta med, helst skulle hele "hobbyrommet" vært med...men men!! Uansett pleier det å bli for mye, bruker som regel ikke halvparten engang... men kanskje denne gangen.. :)) ha ha!!

Vi sses iallefall der :))
klem fra Heidi:)

Gro sa...

Herlig. Og så søøøte de nye motivene fra Magnolia er. Var å hentet mine på posten i går, men har ikke fått farget noen enda.
Kos deg på Ski-treffet. Har litt angreabstinenser akkurat nå kjenner jeg, men...
Klem :o)

Takk for at du deltar hos PfP

Heidi sa...

Nydelig!
Så søte Tildaer:) Lekkert pyntet og fine farger.
Kos deg på Ski treffet!
Klem:)

Unknown sa...

Waaaoooo so flott denne var!!
Kjempe flotte stempler og ikkje minste kjempe flott fargelagt!! Og nydelig pynta :)

Heldig grisen som skal på treff.. eg var der i fjor og stooorkoste meg.. :)
Kos deg maaaasse!!!

Bodil sa...

Nydelig og så fint pyntet :)

Karin Dahl sa...

WOW kjempenydelig denne krasjonen ble:)
Flott fargelagt og fint dantert pynt:)
Ønsker deg en god natt!
Clemzy Karin D

Stempelhexe sa...

woooooow, das ist wunderschön geworden.

LG
Ulla

Connie sa...

Sååå stilig Yvonne :o)
Nydelige farger.

Lenas kort sa...

Så begynnelsen på denne, man avsluttningen var slettes ikke noe dårligere! Rett og slett vakkert! :-) Har pakka mer enn hva som fikk plass i kofforten, men vi er jo bare to i bilen :-)....så bare pakk på du ;-) Håper formen er oppadstigende. Sees i morra :-)

Michele Roos sa...

Oh such a beautiful creation. Love the design and the colours also. Thanks for joining us this week at PFP. Hugs Michele x

Debbie Pamment sa...

Oh what a gorgeous little box - am loving your flower power and fabulous colouring.
Thanx for joining us at MDUC this week.
xXx

Knerten sa...

Gosh for en nydelig kartong, Yvonne, du er jo bare rå ! Det er så flott når du fletter inn flere av Magnoliaene på samme prosjekt, og ekstra artig at du får frem den nydelige inni når godisen forsvinner (hvilket sikkert ikke tar lang tid !)
Vi sees plutselig :-)

annes paperfun sa...

Åh!!! Så nyyydelig dette var!
Masse flotte detaljer og flott gjennomført!
Takk for at du deltar hos MDUC denne uken.
Klem Anne

Ida / Little sa...

Her var det virkelig mange flotte detaljer!! Virkelig nydelig kartong :) Takk for at du er med oss på PfP denne uken :)

Klem Ida

Meretekj sa...

Åhhh....denne var bare rålekker.
Masse fine detaljer og flott design.
Klem, Merete

The Crafty Den sa...

Hi Yvonne, what a gorgeously girly carton! I love the image and your colouring is fab. Great papers and embellishments. Thanks for joining us at PFP this week. Hugs, Denise x

Grethe sa...

Utrolig lekkert! De stemplene var nydelige! Og du har pyntet så flott!

Grethebella sa...

Så utrolig lekker. Det ligger så mye jobb bak en slik boks. Denne ble utrolig fin. Nydelige farger og nydelig pyntet. Helt skjønn!
Klem Grethe

Cath. sa...

Helt ljuvlig liten box! Fantastiskt fin liten gåva!
Här hittade jag massor med fint, kommer snart tillbaka!

mettepip sa...

Gkør ikke noe om det tar litt tid når resultatet blir så flott Yvonne! Denne var utrolig flott! Så masse herlige stempler du har brukt, og så morsomt med stempelet inni da.
Smart måte å lukke kartongen på.
Sees i morgen!
klem fra
Mette

oheidia sa...

Wow - tror det virkelig oppsumerer hva jeg synes om dette prosjektet! Så nydelig og så flotte fargelaagte motiv!!! Hærlig alt sammen,

Takk for din deltagelse hos pfp. Sees i morgen. Klem Heidi

Ingrid sa...

Denne var bare helt NYDELIG!!!! Digger vinduet! Og blomstene! Og motivet!!
Du lager så mye lekkert!
God helg,
klem
Ingrid

Anne Marit sa...

Vakker kartong med nydelige Magnolia jenter ♥
Vi ses på Skitreffet :)
Gleder meg sååå masse. Er nå 5. gangen jeg er med og definitivt ikke den siste :)
Klem

coops sa...

wow, this is stunning.such pretty tildas and i love your beautiful colours and details.
thanks for joining us this week at PFP :D

xx coops xx

Elly sa...

Wow, this is sooo beautiful!!

hugs, Elly

Aina sa...

Wow, wow, wow, noe så nyyyyyyyydelig! Får ikke sett meg mett på denne boksen......*sukk* :)

Vixykins sa...

Gosh this is stunning, I ♥ it!
Thank You for playing at Passion for Promarkers, hope to see you again x