fredag 29. april 2011

Stress!

Klassen til datteren min skal ha påskelunsj for lærerne sine neste uke (jada, vi er litt trege på landet), og i går lurte hun på om jeg hadde et kort hun kunne bruke som invitasjon som skulle leveres i dag. Det hadde jeg selvfølgelig ikke...

Og istedenfor å lage det i går, begynte jeg kvart på åtte på morran i dag, bare en liten stund før unga skulle på skolen.

15 minutter og et bomba hobbyrom senere: Voilà! Invitasjon til frøken er ferdig!


Her ble det skrevet av eldstejenta,
og frøken ble veeldig fornøyd :)


Hobbyrommet er fortsatt bomba, men det
får jeg ta senere...


GOD HELG!

6 kommentarer:

Pinklady 68 sa...

Bedre sent enn aldri:-) Jula varer helt til påske, ja, da kan påske vare litt lengre og?!:-)
Kjempefin ble tagen!! Søte charms og kylling på baksiden:-)
Ha en fin helg! Klem Laila.

Knerten sa...

U r amazing !! 15 min ? Imponerende, Yvonne, tatt i betraktning den ENORME produksjonen du hadde over .. 48 timer på Ski en vårhelg tidligere i år.
Flott tag, og veldig søtt med sommerfuglene og stilige charms ! Nudelig det lille stempeltrykket du har med på baksiden også, du må være supermamma, du :-)
Ha en fin helg !
Klem
T.

Kort og Søm sa...

Kjempe fin invitasjon! :O)

Lenas kort sa...

Bra jobba på 15 minutter detta :-) Klart att frøken ble fornøyn når hun fikk denne :-) Søt pynting :-)

Bodil sa...

15 minutter... jeg måtte dobbeltsjekke om jeg leste riktig her :) Det var et kjempeflott kort. Passet veldig godt med de charmsene.

Sissel sa...

Nydelig invitasjon, jobber suverent under press også.
Klem Sissel