torsdag 9. februar 2012

Gult er sinnsykt kult!

Her er det usedvanlig stille for tiden, hobbyrommet blir stort sett passert om morran og kvelden, og det er det. Men ett posekort har jeg da fått til. Vel, det er ikke helt ferdig, for når jeg skulle lage tagen inni var jeg tom for gul bazzill, så det får bli en annen gang. Til helga kanskje..?

Anyway, posekort som sagt. Papir fra Magnolia, det samme med Tilda, som her er farget med copics. Jeg fikk nemlig gule tusjer i posten for noen uker siden, og alle motivene mine siden har fått den samme herlige fargen, derav overskriften..



Punchene på kantene er MS, tekst Kreativ Hobby,
swirl Cherry Lynn, sommerfugler fra MS og
Karen Marie klip.



Baksiden måtte jo selvsagt ha en gul Tilda!
Lurer på om jeg er lei gult til påske jeg..?





Og sånn bare for å vise at jeg kan være litt kreativ ellers og, så kommer det her bilder av min nye punchoppbevaring. De har egentlig vært alle mulige steder: på veggen, på benken, i kurver og i skuffer. Og for øyeblikket henger de på baksiden av en kommode. Ryggen vender inn mot hobbyplassen, og de er superlett tilgjengelig.








Ulempen er jo at jeg ser nå at jeg har plass til maaange fler...


I morra er det treff på Skedsmo, og da tror jeg jammen jeg skal fortsette på borettslaget mitt. Det har ligget i dvale, men plantegningene er klare og det er ikke lenge til neste beboer kan flytte inn!

15 kommentarer:

Audhild sa...

Hehe, gult er virkelig kult ja på kortene dine - knallfint:-) Venter i spenning på neste beboer....

Ida sa...

Kjempefin fargelegging, og nydelig pose!:))
Gult er kult, du er ihvertfall flink til å bruke det.
Supert hobbyrom, tenk for et eldorado du har der oppe!:))
Klem

Bodil sa...

Så nyyydelig posekort du har lagd.
Flott oppbevaringsplass av punchere :) Lagde meg forleden noe lignende jeg også, bare på kjøkkenveggen. Har bilde av det i bloggen :)
klem :)

Sissel sa...

Du får gult til å se kult ut, nydelig pose. Fint å ha punchene tilgjengelig og synlig.
Klem Sissel

Linda's Side sa...

Gult er kult!! Med de fargene får man nesten vårfølelse :-)
Syns posekortet ditt ble kjempefint. Har jo sett det "live" også, men da var ikke baksiden ferdig. Ble kjempefin.
Ses imorra på treff.
Klem Linda

Anonym sa...

Gult er virkelig kjempekult iallefall når du lager noe med gult :))
Dette var virkelig friskt og så flott, et herlig posekort, nydelig pyntet :))
Kreativ løsning til punchene også :) Min mann har vist sin kjærlighet til meg å laget meg flere hyller og opphengsløsninger i min lille scrappekrok :) Deilig med flotte løsninger :)
Kos deg masse på Skedsmo Treff :)
Klem Lill

bestevenn sa...

Kjempefint kort. Gult er en fin farge. Og det hobbyrommet ditt ser uforskammet ryddig ut!! Gleder meg til vi treffes om noen timer.

Therese sa...

Gult er kult, ja! Fikk litt påskefølelse av dette kortet. Nydelig var det og så utrolig flott fargelagt. Heldig du er som har så flott hobbyrom. Hadde jeg hatt et sånn rom, hadde det blitt adskillig mere kortlaging på meg. Men, det har jeg ikke og det er så innmari kjedelig å ha et rotete og stappfult spisebord til en hver tid, så derfor blir det ikke så mye kortlaging som en skulle ønske seg. :)

Pinklady 68 sa...

Wow, for et helt herlig hobbyrom du har Yvonne!! Smart punch oppheng:-)
KOrtet ditt er nyyydelig!!!!

Sees:-) Klem Laila.

Nina sa...

Er helt enig i at gult er kult, men må nok innrømme at jeg selv bruker mye blått, rosa, rød og lilla. Må nok bli flinkere til å kjøpe andre farger også :)

Lur måte å oppbevare punchene på, selv har jeg dem i ei skuff. Litt tungvindt når den jeg trenger ligger nederst, men fungerer ellers greit. drømmen er å få et ordentlig hobbyrom etter hvert ( i hvertfall et hobbyhjørne).

Knerten sa...

Nydelige motiv begge to, og du har jo egentlig rett; gult ER kult, i grunnen :-)
Flott posekort, med lekre detaljer.
(Men hvor ble det av det korte skjørtet jeg trodde du skulle ha på deg på fredda'n ? Apropos bursdagskortet du fikk av Ida...)
Ha en fortsatt fin dag.
Klem
T.

Jaimy sa...

its a beautiful creation!
I love it.

Greetings, Jaimy

www.jaimyskaartjes.blogspot.com

Pia sa...

wooow så nydeligt kort og det er sødt i de gule farver, jeg har også mine punch på sådanne stænger, der hænger de rigtig fint.
Wow hvor er du heldig at du skal på Tim Holtz kursus, jeg er rigtig misundelig at du skal møde mit idol men håber du får en fantastisk dag med ham
knus pia

Aina sa...

Så lekkert da! Ja, gult er virkelig kult. Ikke alltid den enkleste fargen, men du har virkelig fått det til :)

Anonym sa...

Likte fargeleggingen din kjempegodt, vireklig fin.