torsdag 30. januar 2014

Back in business!

Endelig et innlegg fra meg igjen! Leeenge siden sist nå. Jeg har vært så lite kreativ i det siste at jeg vurderte å pakke vekk hele hobbyrommet. Men istedet fant jeg ut at jeg skal prøve meg på en utfordring hver uke, så får jeg se om det hjelper på inspirasjonen.
Valget falt på Sketchy colors, og denne uken er det fargekombinasjon som er oppgaven.

Jeg har laget en diger tag, med det nye stempelet mitt Mixed media stamp fra Prima. Jenta er stor, ca 19 cm! Selve tagen er fra en blokk fra Prima, og som matcher gigajentene :)


Jeg har brukt papir fra Maja, både på tagen og klærne.
Tekst er fra Norsk Stempelblad, sommerfugler fra Joy!
og Martha Stewart. Die fra Magnolia.
 

 Sender bidraget til:
hvor utfordringen er å bruke grønn, blå og hvit.

Da er årets første innlegg i boks, og jeg 
håper det blir mange, mange fler fremover!

Ønsker alle en flott dag!


9 kommentarer:

Ida sa...

Den er superkul!:))
Jammen hyggelig å se deg i blogger igjen.
Spent på neste ukes valg av utfordring!:))
Klem.

Karin Dahl sa...

Et fonuftig valg du tok:)
En stilig tag og et fint fargelagt motiv:)
Ønsker deg en fin kveld:)
Clemzy Karin D

Kari sa...

Et flott bidrag!Så stilig motiv og lekre ark!
Takk for at du deltar hos Sketchy Colors denne uken og lykke til!

KLem,Kari :)

Heidi sa...

Hei!
Så koselig å høre fra deg igjen:)
En lekker tag du har laget.
Lekkert pyntet.
Klem, Heidi:)

Bodil sa...

Så fin tag du har lagd.
Håper du kommer igang igjen nå :)
klem ;)

Lenas kort sa...

Så hyggelig å se att du blogger igjen :-) Kjempe søt tag :-)

Frk. Bogstad sa...

Flott tag :) Fine fargar og stileg med tekst.
Midt i blinken som konf.stempel. Trur eg lyt kjøpe dette :)

Sissel sa...

Åhh, det var bra du kom på bedre tanker og ikke pakka bort hobbyrommet. Glad for å se deg her igjen, kjempefint kort. Tøff løsning på oppgaven.
Gleder meg til neste innlegg fra deg.
Klem Sissel

Pinklady 68 sa...

Kjempefiin tag Yvonne!!! Herlige detaljer som alltid:-) Stilig motiv....her sitter jeg og vurderer om et på 8x9cm er for stort:-)

Koselig å se innlegg hos deg igjen!
Godt nytt scrappe/blogge år:-)
Ha en fin fin helg!

KLem Laila.