torsdag 17. desember 2009

Dilla!

Etter en tur på Livs vevstue ble jeg inspirert til å sy lysposer. Har brukt transferark fra Panduro og printet ut motiver og strøket på bomullsposene. Oppi har jeg satt syltetøyglass.



Sånn ser de ut uten glass inni, klare til å snurpes igjen, og pyntes med hva man måtte ønske.


Denne jenta er noe av det nydeligste jeg har sett.


Har printet ut de samme bildene bare i litt mindre størrelser, til å ha på fyrstikkesker. Kjempesøte smågaver, veldig raskt å lage, og ikke minst billig!

Tror jeg må lage noen puter av disse hjerteknuserne og..

4 kommentarer:

jannes hobbykrok sa...

Nyydelig,og da er jeg helt serr!Motivene var kjempefine!!!Gave til nabben eller?
Hvitt er det nye røde,ingen tvil!
Nabben

Lenas kort sa...

Nydelig :-) Så flink du er :-)

Meretekj sa...

Åhhh....
Noe så vakkert!
Takk for inspirasjonen.-klem

Astrid sa...

åhhh...noe så nydelig Yvonne!!
Så flink du er!!! Enig med deg ang jenta...hun er så skjønn:-))

Klem,
Astrid