lørdag 15. mai 2010

Lommebok-kort på meg og...

Brodern har bursdag, og i og med at han skal få penger så tenkte jeg at jeg skulle prøve meg på et lommebok-kort jeg og.
Fant en tutorial, men ble helt forvirra av alle delene, så jeg valgte å lage den på frihånd etter mal fra en 200-lapp.
Dette var et kjempemorsomt prosjekt som det sikkert blir fler av etterhvert.

Denne er ikke veldig pynta, syns mønsterarket er pynt nok. Og så har jeg sydd rundt for å få det til å se litt "ekte" ut.


Istedenfor magnet til å feste remmen, har jeg laget min egen variant, med et hull til å stikke den inn i på forsiden.







Tekst fra Stempelglede, og inni lommene har jeg puttet to tags med hilsen på, festet med Scrappers-floss og myntbling.





Lurer på om jeg ikke må en tur på hobbyrommet og lage en jenteversjon og...

15 kommentarer:

Helle sa...

Du altså,denne var lekker!!!
Ha ei flott helg og håpre på go'vær til 17.mai for alle som skal gå i tog.
Jeg må nok jobbe i år....
-Helle-

Guro sa...

Wow så stilig!!!!
Digger tagsene og bildet inni.Veldig fint med
søm, den ble veldig ekte.
Papirene passet perfekt til lommebok, herlig ekte :-)
Ha en fin kveld.
Klem Guro

Hege sa...

Dette var stilig, Yvonne!! Jeg laget også et lommebok kort her en kveld, men tok jeg bilde av det før Carina stakk av på bursdag med det i hånda?? Nope.. Da må jeg lage fler da jo... hi, hi aldri så galt at det ikke er godt for noe!

Ønsker deg og dine en fortsatt god helg, og en flott 17.mai!

Klem Hege

Heidi sa...

Denne ble kjempefin,Yvonne!!
Stilig mønsterark og knalltøft med søm:) Og flott med flere rom på innsiden:)
Gleder meg til å se jentevarianten.. :)
Takker og for så koselige ord fra deg,varmer masse ♥

Ønsker deg og dine en fin 17 mai !
Klem fra Heidi:)

Gry-Beate sa...

Denne var virkelig flott!! Lekre detaljer du har tatt med!!

;0)Gry-Beate

Toi9 sa...

Denne lommeboka var skikkelig fin !!!
Fint mønsterpapir. Passa så godt til lommebok ;)

Ha ei fin helg og 17. mai :)
Toini=)

Linda Brun sa...

Kjempeflott lommebok. Kreativ som alltid .
Klem og ønsker deg en flott 17mai.

Knerten sa...

Ble jo kjempefin denne lommeboken; din bror må da bli glad for den :-)

Lenas kort sa...

Knall tøfft lommebok kort :-) Søtt bilde :-)
Er det lille bror? Skal legge meg dette korte på minne :-) Hadde vært kult å bruke til ett konfirmant kort.Ha en fin
kveld :-).....gleder meg til å se jente varianten ;-)

Eva Helen sa...

Kjempe stilig lommebok og jeg likte godt de tagsene.

Klem Fra Eva Helen

Ida sa...

Så kul den ble! Nå blir nok bruttern fornøyd!:)
Ida

Wenche sa...

Åh..denne var virkelig lekker, Yvonne! Flott papir og tagsene inni var så fine!! Har sittet en stund å bare stirret alt og ingenting...en liten sperre bare, men nå vet jeg at jeg skal begynne på en lommebok. Tusen takk for inspirasjon!!

Ønsker deg en flott 17.mai feiring.
Klem Wenche ;)

Connie sa...

Åh så stilig den ble.
Gleder meg til å se jente versjonen også. He he.
Ha en fin dag og kos deg masse i morgen.
Klem Connie

Connie sa...

Hei igjen!
Glemte å svare på hvor sommerfuglene mine kom fra. He he.
Den lille er fra Fiskars og den litt større er fra Martha stewat.

Pinklady 68 sa...

Kjempe stilig lommebok din bror skal få!
Så fint med sømm og lekre tags inni. Tøffe mønster ark..

Ha en fin og kreativ søndag! Klem Laila.