søndag 13. juni 2010

Blomster hos Lili!

I dag klarte jeg endelig å ta meg sjøl i nakken og lage et kort! Jeg er så sløv for tiden! Er nede i ett kort i uka nå, og kan ikke akkurat skylde på sommeren heller, for den er jo fraværende... Får håpe det går over fort, for jeg har kjøpt meg nye stempler som jeg har lyst til å ta i bruk.

Ett av de nye er denne søtnosen fra Lili of the Valley, og her er det glitring til den store gullmedaljen. Egentlig skulle dette kortet være til forrige ukes utfordring hos Sketchy Colors, men er man treg, så er man...



Lili er malt med distress, og har i likhet med bladene fra QK og sommerfugler fra MS, fått på seg en god mengde med Lavender og Star Dust Stickles. Blomster er fra Wild Orchid, stempler fra Papirloftet og Norsk Stempelblad, og papir fra Ladybug and friends.











Bak motivet er det stukket ned en tag med plass til å skrive hilsen. Denne kommer til syne når man drar i blomsten.





Hadde så store blomster på innsiden at jeg var nødt til å lage rygg på kortet.



Og da er det vel bare å sette i gang med neste kort! Ihvertfall starte...
Kan jo ikke overdrive heller...
God søndag!

33 kommentarer:

Bodil sa...

Ååååså nydelig dette kortet er. Så smart laget med utstanset sirkel på framsiden. Nydelig stempel og pyntet.

Mim... sa...

Så läckert kort! verkligen smart med taggen bakom motivet och den breda ryggen.

Gro sa...

Det høres nesten ut som meg... Tror aldri jeg har hatt så lite produksjon som nå. Det er sikkert sundt med et litt lavere tempo innimellom. Bare litt synd det kommer nå midt i avslutninger i barnehage og skole.
Men kortet ditt er jo like nydelig for det.
Kos deg med "alt mulig annet", og lag kort når du føler for det.

Klem :o)

Hege sa...

Dette var nyyydelig, Yvonne!!! Likte absolutt ALT med dette kortet! Håper produksjonen din tar seg opp- jeg er inne i sluttspurten med de hersens konfirmasjonsinvitasjonene...

Ha ei kreativ uke!

Klem :-)

Trine Pedersen sa...

Glitrende herlig og vakkert kort med mange lure løsninger. :) Jeg liker også å pynte på innsiden med blomster. Så lurt det var å lage en liten rygg på kortet for å få ordentlig plass. Veldig smart med den tagen til å skrive på.

Ha en fin søndagskveld!

Klem, Trine :)

Lenas kort sa...

Aldeles nydelig :-)......riktig vakkert er det ;-) men så er jeg jo glad i blin da :-)
Denne jenta er kjempe søt.Godt att det fremdeles er liv i deg! Ble nesten litt bekymra nå ;-) hi,hi

Pia sa...

du er da super kreativ, nydeligt kort med fede detaljer og lækre farver,her i Danmark mangler vi også sommer.
knus Pia

Lenas kort sa...

Trenger ikke piller veit du, har bare sent gubben og jentunger til skjeberg i helgen ;-)
Den danske damen finner du her: http://www.stampinupdk.blogspot.com:80/
En virkelig hyggelig dame.Tror hun bor ved tyske grensen, for pakka ble sent derifra.
Lykke til :-)

Lene Aase sa...

Så utrolig nydelig kort du har laget, lekkert med lilla:)
Takk for lykkeønskninger på Sukkersøttbloggen!!!
Håper du tør å søke da:)
Klem fra Lene :)

Pinklady 68 sa...

Wow, et utrolig nyyyydelig kort, Yvonne! Lekre lilla farger og så fint med QK bladene som ramme rundt det søte motivet. Rå lekker layout, nydelige blomster og smart med tagen:-)

Ha en fin søndags kveld! Klem Laila.

-Sanna- sa...

Gosh... så lekkert.
Fantastisk pynet og flotte farger.

Anette sa...

WOW for et kort du har laget! Det er bare helt rått!! Sååå herlige farger og virkelig nyyydelig pynting! Lekkert med glitteren!!
Ønsker deg en flott og kreativ uke!
Klem :)

Knerten sa...

Dette var rålekkert, Yvonne. Spesielt flott med ramme, og stor rygg med plass til blomstene inni. Nydelige farger har du brukt og ! Slettes ikke dårlig når du endelig kom i gang igjen :-)

jannes hobbykrok sa...

Kjempelekkert!Stilisj med masse dlittel!

Gry-Heidi sa...

Wow, dette var kjempelekkert !! Nydelig pyntet og blingen var prikken over i-en !
Her og er det bare et kort i uka, i beste fall :) Overtid hver kveld, og jeg har funnet ut at jeg manger mange helautomatiske ting hjemme *ler*, f.eks. at klærne kunne ha vasket seg selv :o)
Ha en fin uke :o)

Klem

MonaV sa...

Dette var jammen forsegjort og flott.
lekkert med glitteret rundt omkring.

Riet sa...

So beautiful Yvonne,i love your image and the colours.
So gorgeous papers.

Hugs Riet.xx

Trine Pedersen sa...

Jeg var også livredd for å ødelegge noe. Prøvde meg først på testblogg og en englesk oppskrift, men fikk det ikke til. Så tok jeg oppskriften til Moseplassen og fikk det til på første forsøk. Det eneste jeg måtte gjøre var å flytte noe fra høyre sidebar over til den venstre.

Lykke til hvis du bestemmer deg for å gjøre det.

Klem, Trine :)

Heidi sa...

Et lekkert glitrende kort,Yvonne!!
Delikate farger og et nydelig motiv:)
Ble virkelig stilig når du stanset ut sirklen på forsiden,likte også veldig godt den brede ryggen:) kjempesmart!!

Takker også for go'ord fra deg ♥

Klem fra Heidi:)

Gry-Beate sa...

Dette var kjempe flott, og så mange lekre detaljer!!

;0)Gry-Beate

Ida sa...

Hei!
Dette var da flott! Synd med "tørke", men når det først dukker opp et kort, er det jo bare så lekkert!!!
Klem

Julie sa...

ÅÅÅ..så utrolig nydelig kort!!! Bare helt skjønt.. :o) Nei, du må nok skjerpe deg - vil se MER!!!! :O)

Julieklem

Mette sa...

Wow!!!!! Så stilig og flott!!!!!! Virkelig et nydelig motiv og hele kortet var utrolig flott og lekkert pyntet!Kjempestilig med vinduet også!
Ha ei flott og kreativ uke!
Klem Mette

Wenche sa...

Oooo woow!!! Dette var helt nyydelig, Yvonne!! Så lekker vindusramme og smart med tag'en bak motivet!! Rålekkert var det!

Klemmer fra Wenche :0)

Anne sa...

Utrolig flott kort. :)

Og må bare si: Fytti katta, jeg er SJALU på scrappeområdet ditt! Så kjekt å ha hyller til alt, og så mye det ser ut som du har. For ikke å snakke om at det er skikkelig flott å se på!

Linda W sa...

Hei, tusen takk for hyggelig kommentar. Kom heim fra Bergen seint igår, blir så glad når noen kommer med hyggelige meldinger.
Bare lag et kort du, så lenge de er så skjønne som dette hihi...
dette var bare lekkert, klem:)
Ps elsker alt glitret

Connie sa...

Ååååå så lekkert Yvonne.
Nydelige farger og alt passet så bra sammen:o)

Syntes du er kjempekreativ jeg da, sliter selv om dagen med å sette meg ned å korte.
Ha en ny fin kreativ uke.
Klem Connie

Randi Th. sa...

WOW! Dette var nydelig! Så utrolig flott pyntet, motiv, farger og alt. Likte dybden i kortet veldig godt!

Ha en flott dag!

-klem-

Margrethe sa...

Takker for besøket å kommentaren fra deg på min blogg..
Måtte titte innom deg her.Mye fint å se..Har lagt meg til hos deg så jeg foirtere finner fram til din side:)
Klæm fra Margrethe.

Linda S. L sa...

fantastisk lekkert kort!!
jeg har akkurat fått hun feen jeg og! sååå søt :D

Iren sa...

For et lekkert kort med en skjønnt motiv!!!

Klem

Anonym sa...

Hej vännen!

Tack sötaste du för din gulliga hälsning! =) Å tänk att jag vann utmaningen va, så roligt! Jag ska försöka vara med på flera framöver.

Har kikat runt i din blogg, massormed vackra alster. Jag hälsar gärna på igen.

Ha det gott, kramar Ulrica

Hilde sa...

For et nydelig lilla kort!!