fredag 1. april 2011

Dt-Sukkersøtt # 119

Endelig fredag! Ukas beste dag, spør meg!

Hos Sukkersøtt har vi en morsom utfordring til dere denne gangen:

STEAMPUNK/SVART VINTAGE

Du kan lese mer om denne stilen her. Spennende, og totalt fjernt fra mine søte papirer og yndige Tildaer.

Jeg har laget et dørskilt. Har brukt en del Tim Holtz ting og MASSE embossing. Et skikkelig klin og limprosjekt.






Og til slutt må jeg bare få vise fram den nydelige puta jeg fikk av nabben. Helt herlig med bilde av vårt kommende familiemedlem, som for tiden bor nede hos nabben. Men om ikke så lenge flytter hun inn til oss :)
Hun heter for øyeblikket Multe, men med den kroppen blir det nok fort Multi. Eller kula... Skjønn er hun uansett!


Jeg var ikke helt heldig med bildet ser jeg, men
jeg kan fortelle at det er masse lekre detaljer her!

Tuusen takk nabben!


Og nå er det opp og pakke, for i kveld er det treff på Skedsmokorset igjen! Juhu! Har jo ikke vært på treff siden Ski!

God helg alle sammen!

18 kommentarer:

Kari sa...

Så utrolig stilig kort du har laget Yvonne. Du mestrer jo denne stilen også du. *dønn imponert* Masse kule detaljer og eye candy her. Skal jammen se om jeg kan få slengt meg med på denne utfordringen for Steampunk er moro!

Ha en super helg!
Klem Kari

Anonym sa...

Wow! Knall-tøft dørskilt! Masse lekre detaljer Kjempestiligt! Nydelig pute du har fått og da:) -og så søt Multe!
Ønske deg ei fin helg!
Go klem, T

Nancy sa...

Dette dørskiltet er helt rått, Yvonne:O) MASSE flotte detaljer, stilig design, kjempe flott!
Det nye familiemedlemmet er kjempe søt, og puta er skikkelig lekker.
Kos deg masse i kveld, og ha ei trivelig helg.
Klemmer fra Nancy;O)

Bodil sa...

Så stilig og kjempeflott skilt du har lagd.

Behindabluedoor sa...

KJempestilig Yvonne:)
God helg til deg også:)
Klem

Knerten sa...

Fy søren, så tøft dørskilt, Yvonne ! Flinka !!
Gleder meg til å se deg igjen i kveld - å du å du :-)

Linda's Side sa...

Hey!
Dørskiltet ditt var knallkult! Digger det :)
Og misunner deg kattepusen.
Ses ikveld.
Sjåast da...

Heidi sa...

Så stilig Yvonne!
Masse tøffe detaljer:) Lekkert.
Ha en god helg, klem:)

Riet sa...

So gorgeous Yvonne.

Hugs Riet.xx

Nina Macaulay sa...

wow dette var helt rått!
så mye arbeid og detaljer, denne stilen kan du :O)
Jeg driver å lurer på om jeg skal prøve meg på svart vintage jeg også :O)

God helg
Klem Nina x

Lenas kort sa...

Knall tøfft dørskilt! Burde jo prøve meg på denne oppganen......må bare tenke litt først ;-) Skal ta en titt på den linken inne hos sukkersøtt tenkte jeg :-) Nyt helgen :-)

Anonym sa...

Utrolig tøft skilt! Steampunk ser knallvanskelig ut! Takk for i går, og ikke minst for mye latter ;) Ble det noe shopping i natt? ;)
Jeg har også lyst på sånn bendelorm... hehe :)

Pinklady 68 sa...

Wow, for et dørskilt!! Rett og slett rå stilig!!
Takk for igår Yvonne..koselig som alltid:-)

Ha en fin helg videre! KLem Laila.

Lambi sa...

Wow, svart vintage var kult Yvonne! Tøft dørskilt med stilige detaljer! :) Ogaå den søte puta du har fått da...søtt bild og nydelig øyne på den pusen! :) Takk for en super fredagskveld! Klem

Pia sa...

woow super rålækkert steampunk projekt, lækre detaljer og en sød pude, er vild med katte
knus Pia

Sissel sa...

Tøft og stilig dørskilt, og sååå mange detaljer og metalldingser.
Eier ikke en sådan ting i min krok.....
Takk for sist også, koselig med Skedsmotreff.
klem Sissel

Nina sa...

Skikkelig tøft dørskilt! Mange stilige detaljer. Denne nydelige puta har jeg sett før. Så det var du som fikk den:)

Gunn`s Kort sa...

Knallstilig dørskilt! Hadde vært gøy å prøve på denne stilen:)