fredag 17. juni 2011

Dt-Sukkersøtt # 129

Denne gang er det jeg som har valgt utfordringen hos Sukkersøtt, og den lyder som følger:

la deg inspirere av vann!

Må vel innrømme at jeg klødde meg litt i hodet og lurte på hva jeg skulle lage, selv om det var jeg som valgte tema...
Resultatet ble et akvarie/titteskap, med Tilda og Edwin i fokus.

Selve esken er laget på frihånd, og etter å ha fylt opp inni, festet jeg lokket med "glasset", og dekket med papirer rundt, så den søte havfruen er dessverre helt utilnærmelig for den stakkars matrosen :(


Papirer er fra Magnolia, det samme er hjerteswirlen,
men den store swirlen er fra TH. Likeså håndtakene.


Tilda svømmer rundt blandt tang og
 koraller, noen rubons og andre laget selv.



Tilda og Edwin er begge malt med distress.







Vet ikke helt hvem denne skal være til ennå,
så eskene er foreløpig tomme, men det er
god plass til div hilsener og smågaver senere.



Endelig helg, og jeg skal pakke til treff på
Skedsmo i kveld. Gleder meg som alltid!


God helg!




13 kommentarer:

-Sanna- sa...

Wow.... hvor oppfinnsom og kreativ du er, da !
Denne var dr..stilig :))
Lekker ! Mye arbeid ?

JOKE sa...

Wow what a beautyfull box!!!
I love it!!!
Liefs Joke

Linda sa...

Så utrolig lekker denne var!! Jeg er målløs....
Herlige farger og bare supersøt :)

God helg, klem

Miss StampAlot sa...

Jøss ! Denne var jo KNALL stilig ! Så kreativ du er !! Sender du litt over til meg ??

Marielle

Lenas kort sa...

Rett og slett vakket!!! Er mektig imponet!!! Sees om en liten stund :-) Pakket ferdig i går ;-)

Karin Dahl sa...

Jøye meg for et kunstværk du har laget....blir helt stum over alt det du kan skape:)
En god helg ønskes deg også:)
Clemzy Karin D

Anonym sa...

Wow!! helt fantastisk, så utrolig lekkert eventyr av en eske:)
Klem Lill

Hege sa...

Oj, denne var virkelig stilig, Yvonne! Imponert over kreativiteten!!!! Håper du får en strålende helg!!!

Klem Hege

Heidi sa...

Wow så stilig!
Så kreativ du er, dette er så lekkert:)
Ha en god helg, klem:)

Aina sa...

Jeg må si at jeg virkelig ble fasinert av denne boksen. Den er jo så lekker. Og havfruen ser da virkelig ut som om hun svømmer rundt der inne :)
Kjempeflott! :)

June sa...

Rett og slett nydelig Yvonne! Klarer ikke å se meg mett på denne. Og så mange supre detaljer!
Klem

♥Gry sa...

Sååååå stilig!
♥♥♥

klem

Nancy sa...

Bedre sent enn aldri:O)))) Jeg digger denne kreasjonen, Yvonne:O) Lekkert design, og jeg elsker det fortvilte uttrykket på Edwin, stakkars;O) Nydelig malt! Du er kjempe dyktig, vennen.
Ha ei herlig helg.
Klemmer fra Nancy;O)