søndag 8. januar 2012

Tildas café

Da har jeg laget nok et prosjekt til hylla mi på kjøkkenet. Tildas rosehage som jeg lagde sist ble stående litt ensom, så nå har jeg bestemt meg for å lage en hel landsby! I dag ble det en café.

Caféen er selvkomponert. Papirer er fra Magnolia og Kort & Godt. Bordene, vinflasker og kaffekopper er fra Doodle Factory. "Skiltet" er trykket ut med QK Holiday og TH alfabet. Alt annet innventar er fra Magnolia. Alle motiver er malt med distress.







Tilda er stolt innehaver og klar for lunsjgjester!




Deilig syltetøy i krukkene,
og ferskt bakst i kurven.



Første gjest ut, trykket lånte jeg av
Linda på forrige Skedsmotreff. Thanks :)




Flyfoto.



Slenger denne med på utfordring # 128,
 Anything goes, hos MDUC.


Da får vel jeg straks rusle opp på hobbyrommet igjen,
for jeg er full av idéer til mer jeg har lyst til å lage til landsbyen.
Eller Magnolia borettslag, som det foreløpig heter...

36 kommentarer:

Lille`s hule sa...

OOOOOOOOOOOOOooooooooooaaaaaaaaaaaaaoooooooooooo
æ har nesten ikke ord, ufattelig flott :)
Ha en super og kreativ uke.
Lille

Knerten sa...

Ikke noe særlig rå heller, du, da :-) Fantastisk kreativt, og så utrolig lekkert, - kjempeimponerende, Yvonne. Bare ideen, å komme på noe slikt og alle detaljer, småklipp og alt - jeg gir meg ende over :-)
Oh Yvonne, min helt !
God uke til deg, og du, takk for fantastisk kake på fredda'n !
Klem
T.

jannes hobbykrok sa...

Eeeeelsker det Nabben, og gøy å se det helt ferdig! Oser cafekos og greengate lang vei! Serverer hun mandelsnaks også eller!??
Klemz, litt blidere nabben enn i stad;)

Audhild sa...

Fantastisk!......er nærmest stum.....:-) Vil veldig gjerne se Magnolia Borettslag ferdig når den tid kommer.

Lambi sa...

Fy fillern, du er rå Yvonne! Ser først hegen din også nå. Og hagen og kefén er helt nyyyydelige begge deler! Du er KJEMPE FLINK!!!! Alt harmonerer helt perfekt! Godt å se noe sommerlig også forresten! :) :) Klem

-Sanna- sa...

Du er fe'menal, du Jannenabb.

Anonym sa...

Denne er bare rålekker!!
Stilig, lekker, ug utrolig kreativ og flott, gleder meg til resten kommer her også :o)
Klem fra Heidi

Kort og Søm sa...

Wow...
gurimalla så fin!! :O)

Heidi sa...

Skikkerlig lekker denne Tildas cafe:)))
Utrolig kreativt og flott, Yvonne:) og så er det jo bare å vente på resten.... borettslag, skole,barnehage,legesenter,kjøpesenter... har jeg glemt noe... :))

Ha ei flott og kreativ uke!!
klem fra Heidi:)

Lenas kort sa...

Takk for sist :-) Hyggelig med treff igjen :-)
Blir nesten stum av bare beundring!!!Den er jo bare så vakker! :-) Klarer alt du Yvonne! :-) Ha en flott uke :-)

aina sa...

Det der var virkelig rått :))). Håper vi får se landsbyen samlet også.. Ha ei flott uke..

Gro sa...

Gjetter vi på ukens vinner hos MDUC??? Denne ble bare utrolig herlig. Lurer på det er her den fantastiske kaken blir bakt...
Og jeg registrerer selvfølgelig at den ene Tilda'en stiller i herlig GUL kjole.

Naboen din har vært innom å "smug"-spurt om hvilke farger jeg brukte på håret...

Takk for sist forresten. Alltid like koselig og gøy. Klem :o)

Anne - Elin sa...

Yvonne, jeg er stum av beundring! Så flink du er, dette er bare helt nydelig. Du er kreativ du! :-)

Bodil sa...

Noe så utrolig flott. Dette må ha tatt tid og så moro du må ha hatt det med å lage dette. Gleder meg til å se mer av Magnolia Borettslag :)
klem :)

Bodil sa...

Hei igjen :)
Jeg kjøpte fototeltet av Torill/screppa http://www.screppa.blogspot.com/

Sivic sa...

Godt nytt år!!
Nydelig rosehage og kafe til hylla di!!!

Linda sa...

Fy søren så lekker!! Gleder meg virkelig til å se hele landsbyen ferdig :D

RoseSommer sa...

Jeg gleder meg til å se hva som blir neste tilskudd til borettslaget. Dette er jo så utrolig vakkert. Kjempemoro å se!!

Anonym sa...

Har bare en ting å si:
HELT VANVITTIG FLOTT!!!!
Skal si du imponerer, dette er en drøm :)
En vakker drøm :)
Klem Lill

Anonym sa...

Wow du er fantastisk flink,jeg elsker det sukkersøte,nyyydelig. :))
Klem M

Hildes kort sa...

Wow, så utrolig flott da...

Karin Dahl sa...

Må si dette er en av de flotteste kreasjonene jeg har sett på legne:)
Så gøy å kunne ha noe så flott på hyllen sin:)
Gleder meg til å se hele lansbyen:)
Ønsker deg en fin onsdag:)
Clemzy Karin D

Lena sa...

WOW!!! Sååå himla fint!!

Kram Lena

Sissel sa...

Hei og takk for sist :)
Herlig Tilda kafè, for en fantastisk idè, lage et helt borettslag med disse vakre skapningene. Håper vi får se kjøkkenhylla di når den er ferdig fylt med Magnoliaer.
Og du, den Gule kaka di er den beste av sitt slag så langt, nydelig.
Er det mulig å få litt oppskrift?
Klem Sissel

Stampin'Piper sa...

WOW, what a great project! Love it!

Thanks so much for joining us at MDUC, Hugs Tanja

Kylie sa...

I adore this! Too amazing for words.
Thanks for playing at MDUC this week.
Hugs Kylie

Hanne sa...

Wow! Dette er bare fantastisk flott Yvonne! HERLIG!
Ønsker deg en fin helg!
Klem Hanne

Pinklady 68 sa...

Magnolia borettslag er bare det vakreste bolig området ever:-) Og jeg vet!! Har kikket masse på internett:-) Nyydelig alt sammen Yvonne!! Du er super flink!!

Ha en fin og kreativ søndag!
Klem Laila.

Iulia sa...

OMG, what a fantastic creation! Glad I popped in! You are so talented!
Hugs, Iulia

Unknown sa...

Ååååååå, er det mulig å lage noe så lekkert.... :O)
Bukker i støvet, både for kafeen og rodehagen....

Lekkert, lekkert.... :O)

Ha en fortsatt fin kveld på det koselige hobbyrommet ditt!

klem

Pia sa...

fantastisk med alle de flotte detaljer sååååå lækkert
knus pia

Ida sa...

Hei!
Trodde jammen jeg hadde lagt igjen kommentar på denne fine kafeen, men det var vel på Boka...
Bøyer meg i støvet, av ideen, av alle fine Tildaer, og det fine oppsettet og pynten!:))
Klem

Clare sa...

Wonderful work.

Eva Marie sa...

*hakeslepp* fatter ikke at det er mulig å lage noe så lekkert. Jeg vil gjerne være gjest på cafén.

Jeg har i bloggen min takket pent for fotohjørnene du sendte meg :)
Tror jeg legger meg til som følger også jeg :D

Anonym sa...

Fantastisk flott!! Tildas rosehage oxo -kreativt (-og mye jobb!) å lage en hel landsby da! Det blir nok den lekreste hylla man kan få:)))
Nyt helgen!
Klem fra mæ

Jeanette sa...

Wow! For noe lekkert da! :)