søndag 21. mars 2010

DT-bidrag

Denne gang vil vi i Scrappekammeret at det skal lages noe med ting du vanligvis ikke bruker.

Mitt dt-bidrag er et kort med smykke, metallspon, dukkeklær og knust glass. Må vel innrømme at dette er et av de merkeligste kort jeg har laget.



Barbieklærne har jeg "lånt" av eldstemann, som forlengst har sluttet å leke med disse.




Et nærbilde av smykket, og på siden synes de rosa knuste glassbitene og "gull"spon.




Da er det bare å legge de små grå i bløt og hive dere på utfordringen folkens!

19 kommentarer:

Guro sa...

Fantastisk bidrag Yvonne!!!
Et herlig sammensurium av kreativitet har blitt et supert kort. Dette er litt av et bevis på at man kan lage masse vakkert av ting man har liggende.
Virkelig nydelig dette :-)
Ha en super søndag Yvonne!
Klem Guro

Connie sa...

Sååååå kult det ble :o)
Stilig
Ha en fin søndag.
Klem Connie

Anonym sa...

Det kortet er bare så utrolig kult:D

Gry-Heidi sa...

Utrolig kult kort !! Helt herlig!

Klem :)

Nina sa...

WOAW!! Så utrolig stilig kort *dååån* Vanvittig tøft å bruke Barbie klær på!!

Ida sa...

Du ruler!
Dette var råtøft! Ikke noe å si på fantasien.
Gjør ikke noe om postmannen blør på fingra...:)
Klem

Pinklady 68 sa...

Et fantastisk kreativt kort Yvonne!
Stilig med barbie klær på forsiden:-)
Fine effekter i ytterkant! Det har jeg aldri sett før..nei:-)

Ha en fin søndag! Og her laver snøen ned i dag!!
Klem Laila.

Tone sa...

Tusen tusen takk for kjempe hyggelig hilsen på bloggen min.
Jeg oppdaga til min store forskrekkelse at jeg kun var følger hos deg, men nå har jeg lagt deg til på blogglista mi, så også andre kan ha glede av dine nydelige prosjekter - og du jeg synes kortet ditt var kjempe stilig jeg da!!!

Ønsker deg en fortsatt strålende søndag:) Her blir det kino med ungene etterpå, men mor "må-bare-lage-ferdig-ett-kort-først" ;)))

Klem fra Tone:)

jannes hobbykrok sa...

OMG!!!Hva du kan!!!Er mektig imponert!Serr assa nabben!Hihihi!Takk for meldin halv tre i natt...NOT!!!!Legg deg,du gale menneske!
Nabben

Norske Scrappere sa...

Skikkelig kreativt og lekkert.

Herlige detaljer

Jeanette

Gry-Beate sa...

Dette var knall tøfft, flott gjenbruk!!!

;0)Gry-Beate

Linda Brun sa...

Råstilig, utrolig kreativt og lekkert!

Pia sa...

wow såååå flot og kreativ løsning

Gro sa...

Dette synes jeg var skikkelig tøft. Så mye artig det går ann å lage kort av, bare man bruker fantasien.

Ha en flott uke :o)

mettepip sa...

Synes dette ble utrolig stilig jeg Yvonne! Kjempetøft med dukkeklærne! Og det gjorde seg med smykkene også.
klem fra
Mette

tone sa...

kjempe stilig kort!
Skal si du er kreativ,flink du!
Klem Tone

Bodil sa...

Dette var jo kjempestilig :)
flott og kreativt med dukkeklær og smykker.

MonaV sa...

Hvor tar du alt fra?
Du er flink altså:)

Renkata sa...

Very beautiful projects. Love all of them