fredag 12. mars 2010

Guttekort

Forrige uke fikk jeg spørsmål om jeg hadde et guttekort å selge. Jada, sa jeg, og kikket i kurven med kort. Øh, der var det ikke mye guttekort å spore gitt. Stort sett gikk alle kortene i råååsa og andre typiske jentefarger, og med MANGE kilo blomster og bling....

Så nå skal jeg sette i gang med litt produksjon til det annet kjønn!

Første kort ut slenger jeg på utfordring # 7 hos
That's just so cute.




Mønsterpapir er Back Country fra Paperloft, og gutten er fra Whiff of Joy malt med distress.



Da er det klart for helg, folkens! JUHU!!!

29 kommentarer:

Connie sa...

Nydelig guttekort :o)
Gleder meg til å se flere.
Ha en fin helg.
Klem Connie

Lenas kort sa...

Tøfft gutte kort! Stilig snøring :-) God helg :-)

Kari sa...

Så flott guttekort. Slike må liksom ligge i bunken de også. De papirene fra Paperloft er jo utrolig lekre, har dette hjemme jeg også. :D

Ha en riktig god helg!

Aina sa...

Det er visst aldri noe overskudd med guttekort her heller...skjønner ikke det. Vi er vel mer glad i å lage disse feminine og søte kortene, og så glemmer vi helt gutta :)
Kortet ditt var i hvert fall kjempeflott!!!

LindaSS sa...

Skikkelig flott kort synes jeg... :) Takk for at du delte.. :) og tusen takk for at du var innom bloggen min og la igjen en kommentar.. :)

Ha en flott flott helg.. :)

Gro sa...

Kjempeflott guttekort. Må innrømme at jeg kjenner meg litt igjen der, selv med 4 (eh, 5) i huset går ting stort sett etter jente-prinsippet.
På bakgrunnen med salt (maldonsalt var visst best) sprayet vi på med blekk blandet med vann (mistere) og strødde på salt. Så fikk det tørke, og det var bare å gnikke vekk saltet. Litt satt igjen, men det synes jeg bare var tøft.
Det er bare å sette igang å prøve, det er utrolig gøy.
Ha en flott helg :o)

Toi9 sa...

Flott !!! Skikkelig stilig med båndet tredd med stjernene. Herlige farger.
Ha ei fin helg :)
Toini

Bodil sa...

Flott guttekort.
Tøft med snøringen.

Heidi sa...

Kjempefint guttekort, Yvonne:) han er jo så herlig!! Flotte farger,og flott fargelagt!! Ble forresten kjempestilig med båndet og stjernene:)
Skal avgårde på Ski-Treffet idag, med 100 scrappeglade damer :) gleder meg!!

Ha en fin helg!
Klem fra Heidi:)

Pinklady 68 sa...

Nydelig guttekort!
Stilige ark og smart måte å feste stjerne charmsene på:-)
Stempelet er også bare sååå fint!
Ha en riktig god helg, Yvonne!
Klem Laila.

Gry-Heidi sa...

Kjempestilig guttekort! Artig variant med båndet og stjernene!

Ha en super helg :o)

Klem :)

Linda Brun sa...

Kjempestilig guttekort! Likte godt måten du har pyntet med båndet.
Klem

Anette sa...

Stilig guttekort!! Herlig motiv og flotte farger!
Ønsker deg en flott og kreativ guttekort-helg :)
Klem fra Anette - candy i bloggen min :)

Linda W sa...

Flott guttekort. Ja det er sånn hos meg også, blomster, rosa og bling! Der er vi nok like...
Blir spennende å se flere guttekort fra din hånd.
klem:)
Ha en fin helg.....

Anonym sa...

Flott guttekort! Fine duse farger:)
God helg!
Klem T

Guro sa...

Herlig guttekort!!! Din kurv er ikke så mye anderledes enn min, der er det også stor manko på guttekort ;-)
Digger snøringen, og de søte stjernene :-)
Ha en herlig helg, her i huset er det storrengjøringen som står for tur...

Klem

jannes hobbykrok sa...

OMG!Bare så stailish østkantkort lissom bare helt LOL ass!Serr,bare diggs it nabben!Har du babba eller?Droppa dinner jeg er blitt sinnsikt tinn allerede assa!BDF?Det virker assa!
Nabben

~Isabell~ sa...

Utrolig stilig med stjerne "støvet" på den måten. Tøft guttemotiv

Takk for ditt bidrag=)

Astrid sa...

Hei Yvonne:-)

Tusen takk for koselig hilsen fra deg:-))
Jeg har vært en elendig blogger i det siste av forskjellige årsaker, og beklager at jeg ikke har kommentert noe hos deg på en god stund:-/ Hadde planer om å komme gjennom blogglista mi forrige helg men tiden strakk ikke til....
Tusen, tusen takk for alle koselige kommentarer som du legger igjen hos meg Yvonne!!! Jeg setter umåtelig stor pris
på hver eneste en skal du vite:-))

Nå har jeg sett på det du har laget siden sist og her var det mye flott!! Må bare si at jeg synes du bare blir flinkere og flinkere for hver gang jeg er innom deg.Jeg ser det på fargeleggingen og designen på kortene dine.
Nyyydelig påskekurv:-)) Likte så godt sløyfa som du laget dobbel. Og det gule Magnoliakortet ditt; så utrolig lekker innside du har laget selv. Bakgrunnen er så varm og myk og med de flotte stempelmotivene du har satt sammen så ble det hele bare nyyydelig!! Har du kjøpt disse stemplene fra Stampscape i Norge??
Og dette guttekortet likte jeg kjempegodt. Så tøft med båndet og stjernene du har festet i det.

Håper alt er bra med deg Yvonne.
Ønsker deg en riktig god helg!

Klemmer fra Astrid

Astrid sa...

Takk for tipset Yvonne:-))
Klem

Mette sa...

Stilig guttekort som er akkurat passe pyntet!
God helg:-)
Klem Mette

Unknown sa...

hei... :O)

Tøfft guttekort... ;O)

Kjempekoselig at dere har lyst til å komme til meg på scrappetreff, jeg gleder meg. Kommer tilbake med en alternativ dag i løpet av helgen... :O)

Ønsker deg en strålende lørdag!

CraftyC sa...

Your card is gorgeous Yvonne, and so beautifully coloured!
Clairexx

Jorunn sa...

Kjempestilig guttekort. Jeg er så imponert over alle som får det til å se så enkelt ut å lage guttekort...

Ha en god helg

Klem Jorunn

Pia sa...

super sejt drengekort og så flot farvelagt motiv

Liv Johanne sa...

Guttekort det er lett å glemme bort, det... Er nok lurt å skaffe seg et lite lager, ja...

-Jeg scrapper nok ikke, men har laget noen kort med egne foto som motiv, og det funker greit, det.. Hyggelig at du liker bildene mine :) Er nok redd at kameraet har danket ut skjærebrettet for tiden, men man skal aldri si aldri..
Ha en fin uke!

Renkata sa...

Very chic card for boy! I love it.
You have great projects on your blog.
Wow I love your Hobbyroom is so precious.
Hug's Renkata

Camilla sa...

Kjempestilig guttekort! :)

Tusen takk for ditt bidrag! ;D

Asil sa...

Så flott farget stempeltrykk! Og tøft med stjernene!

Takk for at du deltar! :)