søndag 18. juli 2010

Dt-bidrag Scrappekammeret!

Ikke ferie, bare veldig, veldig sløv...

Det har vært særdeles lite blogging på meg i det siste, og jeg har helt glemt å legge ut det siste bidraget for
Scrappekammeret.
Denne gang skal det lages noe etter Linsals flotte skisse, og her er mitt resultat.




Vi på kammeret har vært så heldige å bli sponset med hvert vårt kit fra Nikki Sivils og papiret jeg har brukt kommer derfra. Jenta er selvsagt fra Magnolia og er malt med distress. Har brukt en masse Stickles, og tekst på forsiden er fra Norsk Stempelblad.




Herlig tekststempel fra North Star Stamps.




Og nok en gang superenkel bakside.






Jeg håper det er mange som vil prøve seg på denne skissa, og husk at fristen er helt til 5 august kl 22!

14 kommentarer:

Gry-Beate sa...

Nydelig kort, denne ballerinaen dumpet ned hos meg tidligere i uka!!!
Ha fortsatt en fin sommer.

;0)Gry-Beate

Renkata sa...

Gorgeous card. Love your colouring. Very beautiful layout.

Heidi sa...

Dette kortet var da bare utrolig lekkert! Oppsettet var flott og ballerinaen er jo herlig. Nydelig fargelagt også.

Koselig å høre fra deg igjen Yvonne:) Det er nå lov å sløve litt innimellom da:) Tror det må til. Er ikke akkurat full fart her heller.

Ha en forsatt fin dag!
Klem:)

-Sanna- sa...

Hver gang jeg kommer inn i bloggen din, blir jeg så oppløftet av headeren din.
Det fantastisk ryddige velkomstbildet får meg alltid lyst til å sette i gang hos meg selv.

Og selvfølgelig liker jeg alt arbeidet jeg ser hos deg og da.....
Dette kortet var ikke noe unntak.

Jorunn sa...

Nydelig kort, og så fint fargelagt! Ha en fortsatt god sommer.
Klem Jorunn

Pernilla sa...

Dette var et nydelig kort! Jeg liker at du har brukt gult pappir, det er egentlig ikke så ofte man ser kort i den fargen, eller?
Jeg må og si att når jeg kommer inn på din side og ser bildet på "hobbykroken" din så blir jeg veldig missunelig. Tenk om man hade en sånn plass og sitte ved.

Ønsker deg en fortsatt fin dag!

Pernilla

Pia sa...

så lækkert kort, flot løsning af skitse.
knus Pia

Riet sa...

What a gorgeous card Yvonne,i love the image and your papers.

Hugs Riet.xx

Linda W sa...

Hei
bedre sent enn aldri, hihi.
Kortet var jo så fint, elsker ballerinan din.
klem

Unknown sa...

Hei Yvonne.
Aldeles nydelig kort! Liker så godt den brudekolleksjonen til Magnolia... :O)
Deilig med ferie..., ikke sant!? har akkurat kommet hjem fra en uke i Trysil, denne uken blir vi nok hjemme med litt utflukter til nærområdet..., sånn som Tusenfryd.
Jeg kan desverre ikke dra til Borås den dagen vi hadde satt som arbeidsdato..., Bertine skal være hos meg den helgen likevel. Litt ergelig når vi hadde kommet frem til den dato'n, men sånn er det noen ganger!

Ønsker deg en fortsatt god sommer, god tur til england også.

klem

Connie sa...

Lekkert kort du har laget Yvonne :O)

God sommer videre
Klem

Anonym sa...

Nyyydelig kort fra deg, Yvonne!! Lekkert!
Herlig skisse å leke med!;o)

Fortsatt god og kreativ sommer!
Klemmer Ida:o)

Sissel sa...

Hei Yvonne!

Titter stadig innom siden din, her er det mye lekkert for øyet og fantasien. Er veldig ny i denne "verdenen". Siden din, nabben din og Olavas var de første jeg var innom for ikke lenge siden. Blir også særdeles inspirert av bildet i fanen din, så ryddig og pent da gitt:)
Takk for titten.

Sommerhilsen fra Sissel

Mette sa...

Nydelig kort!! Motivet er bare såååå herlig og i tillegg sååå flott fargelagt!
Kem Mette