torsdag 1. juli 2010

Første kort ut etter turen!

Endelig tid til litt kort igjen, deilig!

Her har jeg brukt et av stemplene jeg kjøpte i Magnoliabutikken, fra den nye bryllupskolleksjonen. Ellers er det papir fra Magnolia og Maja Design, sommerfugler fra MS-punch, blonde og bling fra Kuttut, tekststempel fra NSS og blomster fra Wild Orchid.



Jenta er fargelagt med ProMarkers, men jeg tror det blir distress neste gang. Syns ikke jeg fikser disse tusjene noe særlig.


Jenta og blomsten har fått litt stickles på seg, og skoene er lakkert med glossy accent.









Jeg har også laget en liten bok til Linda som var så snill å kjøre hele veien til Borås, tusen takk Linda! På forsiden har jeg brukt Maja Design-papir og filmstriper fra Tim Holtz. En tag med tekst fra NSS foran og hilsen bak er festet med lenke fra TH.







Inni er det mange forskjellige stempeltrykk som Linda kan kose seg med på sommerferie.




Alt sammen festet med min supre Bind-it!


18 kommentarer:

Lenas kort sa...

Lekkert kort :-) Denne jenta et bare helt nydelig :-) Flott pynting :-) Boka til Linda ble kjempe søt :-) Nå blir Linda glad :-) Stilig med film stripene.Ha en flott kveld :-)

jannes hobbykrok sa...

Har du den jenta du a???Frekke racershopper!!!
Hør du itj ka æ sæi da,snu noo!
Veldig fint kort da!Synd å si det men!Moahaha!Omg,har serr gøy historie å fortelle fra Oslo i dag!Serr!
Nå skal jeg blogge mitt kort!Hadeee!
Nabbelabb.

Anonym sa...

Så fint da. Flott gave, og smart idé.

Bodil sa...

Så fint kort og søtt det stempelet da :)
Lekker bok, en flott gave dette.
Klem :)

Wenche sa...

Nydelig kort og en lekker gave du har laget, Yvonne!! Synes du har fargelagt henne fint med Promarkers. Du skulle ha sett mine forsøk med Promarkers..haha..tåler ikke dagens lys en gang. Lekre papirer på begge prosjektene ;)
Kjempefin ide med den boken.

Sommerklem fra Wenche :0)

Ida sa...

Hei!
Lurer på om Janne muligens kan være misunnelig på stemlet ditt?!:)
Kjempefint kort ble det! Snart ferig med mitt jeg også. Bruker veeldig lang tid om dagen.
Ida

Gry-Beate sa...

Dette var kjempe flott Yvonne!! Syns du fargelegger fint med promakers jeg!! Jeg har prøvd de en gang, og det ble med det!!!!!

;0)Gry-Beate

Pinklady 68 sa...

Et kjempe flott Magnolia kort Yvonne!
Nydelig dette stempelet og syns du er flink med promakers også jeg:-)
Lekker liten bok til Linda med stempler i! Så smart og fin gave til en scrappedame:-)

Ha en fin helg! Klem Laila.

Mim... sa...

Ni verkar ha haft en trevlig tur till Borås. Kortet blev jättfint och vilken kul ide att göra en bok med stämplar i att ge bort. Tack för tipset...

Connie sa...

Kjempe lekkert Yvonne :O)
Helt herlig.Sommerfuglene er jo bare nydelige. Du er så flink.
Gaven var jo også helt herlig da. Kjempe ide.
Ha en fin dag.
Klem Connie

Lene Aase sa...

Så nydelig kort, flott fargelagt også:)
Lekker bok du har laget og kjempefin gave å få da!!!
Klem fra Lene:)

Mette sa...

Lekkert og flott !! Skikkelig sommer kort med alle disse flotte detaljene! Heldige Linda som får sååå fin gave!
Nyt sommeren og god helg:-))))
Klem Mette

Heidi sa...

Hei Yvonne!
Takk for koselig kommentar hos meg:)
Måtte jo ta turen innom deg og her var det mye lekkert! Synes du har fargelagt fint og boken er jo en kjempe ide.
Legger meg til som følger her jeg:)
Ha en strålende dag!
Klem

Hege sa...

Måtte bare innom for å si GRATULERER MED DT-PLASS HOS SUKKERSØTT, YVONNE!!!!!!!!!!! Det blir morsomt å følge deg videre både der og her i bloggen din!

Klem Hege

PS: Lekkert kort og boka var en knall-idé!!

Marte sa...

Nydelig kort, og GRATULERER med DT plass hos Sukkersött!! :) Det er deg vel fortjent! :)

Linda's Side sa...

Hey hey!!!
Super duper fint kort. Magnoliajenta er jo bare så nydelig. Og misunner deg de sommerfugl-punchen din. Sånn ønsker jeg meg også. Kanskje iløpet av sommeren at jeg blir eier av en slik en... Og digger fargene du har brukt på kortet. Helt kanll :o)
Ellers tusen tusen takk for boka. Den er allerede pakket sammen med Promakertusjene - så nå er jeg klar for å fargelegge. Helt knall er boka. Dattera mi ble ganske så misunnelig.
Vi snakkes plutselig. Ha en fin helg :o)
Klem Linda

sjeroks sa...

Åh, for ett nydelig kort, og nydelig bok. Det var jo kjempe smart å lage en slik bok.
håper du får en nydelig fredag og en fantastsisk helg.
klem fra siri

Riet sa...

So beautiful Yvonne,i love the image and the papers.

Hugs Riet.xx