mandag 5. juli 2010

Mer bryllup!

Jammen ble det et kort i dag og! Kan jo ikke bare sitte ute og sole seg...

Her har jeg tatt i bruk mitt nyeste stempel og klæsja i vei! Motivet er malt med distress og kantene har fått en smal stripe med Tiara Stickles. Bølgepappen har jeg først malt med hvit akrylmaling, før den fikk et strøk med Pearl Dabber. Mønsterpapiret bak er fra Maja Design. Blomster fra Wild Orchid, sommerfugl fra MS-punch, og blader fra QK.






Måtte bare ta to bilder for å vise blingfaktoren! Kjolen til brura er full av Stardust Stickles og brudepiken sin har fått en touch av Tiara Stickles. I tillegg har jeg brukt licquid pearl her og der.




Herlig bånd fra Bikuben og små blomster laget etter inspirasjon fra Hanna, med halvperler fra Kort og Godt.



Har for en gangs skyld brukt en av pyntenålene mine...



Hjørnebling fra Kort og Godt.



Samme opplegg inni, malt bølgepapp og tekst fra NSS. Bred rygg pga blomstene. Alle akvarellark er stanset ut med Spellbinders.



Og til slutt, baksiden.




42 kommentarer:

Mim... sa...

Jamen du vilket underbart kort!

Lenas kort sa...

Lekkert :-) Herlig med høy bling faktor :-)
Stilig med den hvite bølgepappen.Om du syns jeg har mye bånd,....ja så er det ikke noe iforhold til stempel antallet ditt! :-) he,he....men enkelte ting bare mååååå vi ha ! :-) sånn er det bare. Skulle du trenge noe,så vet du hva jeg har :-)Ha en fin kveld :-)

Heidi sa...

Åh,så lekkert dette ble Yvonne! Helt nydelig:)
Klem

jannes hobbykrok sa...

OMG,på ekte Jan tåååmæs vis!
Her er det så mye bling,og sånn.
Det er deilig.å se.at du kan være litt romantic,som jeg pleier å si.
Dette kortet var bare så totally beautiful!
Digger8eller digging) den malt bølgepappen!
Christopher!

Hege sa...

Dette var utrolig nydelig, Yvonne!!!! Herlig med MASSE glitter og stæsj på bryllupskort!!!! Nydelig og delikat, og den malte bølgepappen var en knallidé!!!!!!!!!!!

Keep it up...

Hege :-)

Pinklady 68 sa...

Et utrolig vakkert og elegant bryllupskort! Nydelig Magnolia brud og brudepike...helt lekkert med alt glitteret!! Flott layout og lekre ark også:-)

Klem Laila.

Knerten sa...

For et supernydelig kort du har laget; herlig med glitteret du har lagt til, det er jo bare såå flott !

Gry-Beate sa...

Å hildrane du, dette var nydelig!!!Utrolig vakkert med et helt hvitt kort!!

;0)Gry-Beate

-Sanna- sa...

Nydelig kort.
Og veldig lekker maling/ "glitring"

Ida sa...

Åhh, SÅ fint! Likte ALT v dette kortet!
Digger glitteret!:)
Stemplet er skikkelig fint. Væra m til Borås til uka?! Må handle mer!!!

Klem

Bodil sa...

Så utrolig lekkert bryllupskort. Herlig med hvitmaling og stickles. Nydelig pyntet med flotte blomster og bånd. Og så fint malt stempel da :)
Klem :)

Trine Pedersen sa...

Du å du, dette var bare så vidunderlig vakkert. Kjempestilig med hvite blomster og hvite blad. Veldig lekkert motiv som er så flott fargelagt. Heldig er det brudeparet som får dette, høy romantikkfaktor her. :)

Klem, Trine :)

Nancy sa...

ÅÅÅÅ fy filler sååååå lekkert, Yvonne:O) Elsker hvitt på hvitt, og med det vakre Magnolia stempelet, nyyydelig!!!!
Klemmer fra Nancy;O)

Heidi sa...

HELT NYDELIG !!
Lekkert pyntet,mange flotte detaljer og bølgepappen gjorde seg virkelig:))
Og motivet er bare så lekkert.. har sett på det en stund (tror jeg er forelsket..♥) er vel et må ha....!!!

Ønsker deg en fin dag!
klem fra Heidi:)

Unknown sa...

Kjempe nydelig kort!! Eg har nettopp fått detta stempelet og.. men har ikkje fått brukt da endå.
Ha vore ein del her inne på bloggen din og fått masse inspirasjon :) Takk!!! :) :) :)
Tusen takk for fine ord..som nesten kom i bloggen min.. hihi.. veit ikkje ka som har skjedd eg.. Fekk ein mail om at da var nokon som hadde skreve kommentar.. og eg såg i mailen kva du hadde skreve.. Gjekk inn i bloggen..men der står da ingenting.. rart!! Hihihi..

Connie sa...

Nydelig bling bling kort. Her glittert det mye.
Kjempe lekkert ble det.
Må bli flinkere til å bruke glitter jeg også, det er jo så lekkert.

Kos deg i dag. Solen skinner fra sky fri himmel her.
Klem Connie

Linda's Side sa...

Såååå fint kortet ditt ble. Kult med masse bling :)
Klem :o)

Macki sa...

Bare ett ord om dette kortet; NYDELIG!!!!!

Fortsatt god scrappe/sole dag....

Klem fra Bjørkis.....

Miss StampAlot sa...

Utrolig vakkert, både inni og utpå.. bare helt nydelig det stemplet.... du er en stor inspirasjonskilde !!!

Stine Westmoen sa...

Utrolig nydelig kort! Stempelet var også fantastisk, men hadde ikke sett slik ut om jeg skulle laget kort med det tror jeg...

Kari sa...

Åhhh wow så lekkert med nesten bare hvitt. Utrolig stilrent og pent. Og så stilig med så mye glitter. Elsker blingbling! ♥

Gratulerer så masse som DT for sukkersøtt også, gleder meg til å se hva du lager for dem!

Ha en super sommerdag!
Klem Kari

Wenche sa...

Åååå gosh....dette var rålekkert!! Nydelig shabby chic stil. Og motivet er bare sååå nydelig fargelagt/pyntet og da spesielt ansiktet - helt perfekt i mine i øyne...Må ha det motivet, bare må ha det...hjelpe meg. Det er mye man skal ha hele tiden...sukk.

Sommerklemmer fra Wenche :0)

Riet sa...

Wowwww Yvonne,So neautiful card,i love the image and the colours.
So gorgeous papers and details.

Hugs Riet.xx

Silje sa...

Så utrolig lekkert detta var!! Kjempestilig med bølgepappen og motivet var nydelig fargelagt :D Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min. Du spurte etter stempelet jeg har brukt; det har jeg kjøpt hos Papirloftet :D

Ha en riktig fin dag!
Og gratulerer så mye som DT hos Sukkersøtt, jeg gleder meg til å følge dere fra høsten av!
Klem Silje

Ane sa...

Nydeligt kort!! Å så søtt stempel og nydelig fargelag :)
veldig fint med alt hvit:)
Klem Ane

Unknown sa...

WOW..., det er det lekreste kortet jeg har sett på leeeenge... :O) Var på bikuben en tur i dag(fordi jeg var på røntgen på lillestrøm passet det bra med en svipptur innom dem)kjøpte meg et nytt magnolia stempel, brudepar, nå angrer jeg på at jeg ikke kjøpte dette som du har brukt.

Angående hekleopplæring så står jeg parat til å lære deg kunsten, men jeg snakket med Bertine i dag og hun ville hjem til mamma. Derfor har det blitt bestemt at hun skal komme hjem til meg på torsdag istedet for søndag som var den opprinnelige planen. Derfor tror jeg vi event. må utsette heklingen litt, kanskje til etter ferien. Håper det er ok for deg?!

Gleder meg til å treffe dere igjen, vi må jo møtes for å scrappe/lage kort også..., dere er jo virkelig i slaget for tiden..., du og nabo'n alså... :O)

Har foresten STORE planer om en tur til Magnoliashoppen i Borås i løpet av sommeren. Må bare få med meg noen..., kjedlig å kjøre så langt alene... :O(

sommerklem

Lene Aase sa...

Så utrolig lekkert kort og den brudekjolen hadde høy wow-faktor;)
Mange nydelige detaljer her, du er superflink!!!
Klemmer fra Lene:)

Margrethe sa...

Nydelig kort. Det stempelet er bare råflott.
Flott med masse gliter og fint fargelagt..
Klæm fra Margrethe.

Anonym sa...

Wow For et flott kort! -Knallfint motiv og så flott dekorert!! Skikkelig flott!!!
Ha en fin sommer videre -og alt for mye soling er ikke bra.. he he:)
Klem T

May-Bente sa...

Hei,hei!
grattis med ny design på bloggen, knall flott og for et hobbyrom du har. WOW!!!

Kortet ditt var alldeles NYDELIG, elsker detaljene dine. Bruden selv var jo bedårende:=)LEKKERT!!!

Klem fra meg, og du...kos deg me sola, det gjør jeg:=)

Pia sa...

WOW SUPER RÅLÆKKERT KORT FLOT DESIGN
KNUS PIA

Guro sa...

Wow noe så vakkert Yvonne, nydelig alt sammen og bruden var breathtaking, i mangel på norskt alternativ...
Tusen tusen takk for pakken i posten på vegne av meg selv og Maja; vi gleder oss til å åpne den!!!
Jeg ble rent rørt; du er super!!!
Gratulerer så masse med DT plassen om jeg ikke har sagt det; de er heldige som får deg på laget!!!
Ha en herlig sommer :-D
Klem Guro

Kort og Søm sa...

Helt nydelig kort du har laget!
Klem :O)

Linda Brun sa...

Ja dette var et kort til den store dagen.. Fantastisk flott!

Turid sa...

Bare èn ting å si: RÅLEKKERT! :D
Takk for titten, og god lørdag!
Turid :)

Anonym sa...

Ååå, så nyyydelig, Yvonne!! Ja, det stempelet er jo bare lekkert...!

Så utrolig koslig med sommergave til Nabben i forrige innlegg!;o)

Håper du koser deg med sommer!
Klemmer Ida:o)

Jorunn sa...

Nydelig bryllupskort! Så lekkert med hvitt.
Klem Jorunn

mettepip sa...

Så nyydelig bryllupskort Yvonne!
Så søtt motiv!
Ønsker deg en fortsatt flott sommer!
klem fra
Mette

Randi Th. sa...

Dette var jo bare helt nydelig kort!

Gratulerer så masse med DT-plass!!! Så fortjent!

Ha en super helg!

-klem-

Maya sa...

Vakkert, vakkert bryllupskort!!
Så lekre detaljer, nydelig romantisk og gjennomført flott!!
Ha en fortsatt flott sommer,
klem fra Maya :)

Ann Kristin sa...

Det er det vakreste bryllupskortet jeg noen gang har sett!
Så flink du er Yvonne!!
Nyt sommeren!

cafty lil pixie sa...

I love your work :) this card is fabulous! I'm a follower of your lovely blog :) Hugs Hayley xxx