lørdag 24. juli 2010

To små gaveposer!

Gaveposer er alltid kjekt å ha liggende hvis man plutselig blir bedt bort og skal ha med en liten gave.

Disse er ganske små, ca 10 cm brede.






Her har jeg brukt hvit papirpose, og dekorert med papir fra Maja Design, stempel fra Stempelglede og Kreativ Hobby, sommerfugler fra MS og halvperler. Jenta fra Magnolia er malt med distress













Denne posen er laget av papir fra Tim Holtz, tekst er fra Norsk Stempelblad og sommerfugler fra MS og Karen Marie Klip.


Da blir det en liten pause fra meg, for nå setter jeg kursen til Manchester! Jeg har fylt opp lommebok og pakket ned shoppingsko, så jeg er klar!


Med på turen er også denne lille kisten, som inneholder "nødvendligheter" for en scrapper: ProMarkers, stempelpute, svamp, saks, stickles og en bok laget med Bind-it'en, proppfull av motiver!





Håper alle der ute får en super helg og en herlig uke med strålende sol!

19 kommentarer:

Bodil sa...

Så fine gaveposer, kjekt å noen slike på lur :)

God tur :)

Trine Pedersen sa...

Nydelige gaveposer. Supert å ha et lite lager av slike. Kanskje jeg kommer dit en dag. :)

Så tøff du er som tar med scrappesaker på tur. Kjekk liten kiste du har til å frakte utstyret i. Ha en superfin tur til Manchester.

Klem, Trine :)

Anonym sa...

Nydelige gaveposer! Veldig kjekt å ha liggende,kanskje stikke opp å lage en jeg også..:) Kos deg masse i Manchester da! Det blir sikkert knall! :))

Mim... sa...

Snygga "gaveposer" (hittar inget bra svenskt ord) och HA en riktigt skön och kul tur till Manchester!!

Riet sa...

This is so beautiful Yvonne,i love the images and the colours.
So gorgeous papers.

Hugs Riet.xx

Heidi sa...

Så nydelige gaveposer! Så lurt å ha et par slike i bakhånd.
Ha en riktig god tur til Manchester Yvonne:) Kos deg masse.
Klem:)

Karin Dahl sa...

Hei Yvonne!
Tusen takk for hyggelige ord i min frafallende blogg. Har mange kort jeg vil lage, men kreftene stopper meg nå. For nå må jeg bruke mine krefter på å pakke. Jeg fikk det husromet som jeg var å så på. Så nå blir det Rygge neste. Gleder meg stort til å flytte og få kommet igang med å lage kort igjen. ÅÅÅÅ som jeg lenkter etter det:)

Må si du inponerer meg masse med alt det flotte du klarer å få til med ark og noen nydelige og fargelagte motiver. Du gir meg masse inspirasjon med hvordan du bygger opp dine kort. (selv om jeg ikke har de tingene du bruker)

Ønsker deg en aldeles hærlig tur til Manchester. Det var jammen hen flott kiste du har med til Promarkerene og det andre du skal ha med deg.

Clemzy Karin D

Lise Katrine sa...

Fine gaveesker du har laget! Kjempelurt å ha sånne liggande, eg er ikkje noke flink å lage opp slike ting...

Ønskar deg ein super tur!!

Klem, Lise

Stine Westmoen sa...

Så skjønne gaveposer da! Nesten så jeg fikk lyst til å invitere deg på besøk ;o)

GOD TUR!

Knerten sa...

Så flotte gaveposerdu har laget; fint med en så fin gavepose når det kommer opp noe kjapt :-)
Ønsker deg god tur til Manchester; er imponert over at du mener du skal få tid til scrapping på turen !! Lykke til.

Gry-Beate sa...

Så nydelige gave poser!!!

Kos deg på tur, og la lommeboka få svi...

;0)Gry-Beate

-Sanna- sa...

Takk for trøstens ord i bloggen min.
Det var rart å dra til fjells i dag uten Tim.
Men det går seg vel til........

Ha en riktig god tur og kos deg.

Pia sa...

lækker poser med skønt papir og fine dekorationer og den lille kiste er bare såååå sød

Gro sa...

Nydelige gaveposer. Ikke ofte man ser Tilda (eller andre) med brune kjoler, men det var kjempeflott.

Fortsatt god sommer :o)

Anonym sa...

Åååå, så nydelige gaveposer Yvonne!! Lekre altså!!

Kos deg masse på tur! Hørtes kjempe kjekt ut!
Jeg skal reise i August, må nok ha med meg et nød-kit jeg også!;o) Hihi!

Klemmer Ida:o)

Anonym sa...

Kjempekoselige gaveposer! Søte!!
Ha en fiin tur til Engeland:) -og ha en fortsatt God Sommer:)
Klem fra mæ

Ida sa...

Kjempefine poser Yvonne!
Håper du får en super tur til England, og at dere jentene koser dere masse!
Klem

Mette sa...

Nydelige gaveposer!! Kjekt med litt scrappesaker på tur! Håper du har hatt en flott tur!
Klem Mette

wimsyś scrapperier sa...

Tusen takk for koselig komentar i bloggen min:) Utrolig søte poser du hadde laget♥
Super kul kiste du hadde til nødvendighetene dine;)

Ha en super tur, klem Wenche