fredag 30. juli 2010

Seriøst?

Her dro jeg avgårde med full lommebok og masse pågangsmot, og hva skjer?
Dette er hva jeg hadde med meg av hobbysaker fra England!




Ikke ble det mye bruk for kista med stæsj jeg hadde med heller, her er hva jeg har gjort:


Men ferien har vært veldig morsom likevel, og en opplevelse for unga som for første gang har kjørt toetasjes buss, spist fish 'n chips, shoppet masse kule klær og sagt "thank you" og "please" i hver setning.... Fikk shoppet mye moro jeg og, bare ikke scrappesaker.

Lurer på om jeg ikke må ta meg en liten "terapi"-tur til Bikuben i morra! Helt sikkert noe jeg trenger der...

God (shoppe)helg!

12 kommentarer:

Helle sa...

Nei stakkars deg...Har du vært syk ;-)

Ta deg en tur til Bikuben i mårra!
Vel fortjent,for du spara jo mange hobby-penger...

Kos deg!
-Helle-

Gro sa...

Vurderer også snart en tur til Bikuben. Har nesten abstinenser. Har bare vært innom butikken EN gang etter at de åpnet ny...

Gry-Heidi sa...

Unnskyld at jeg ler litt men... :o))) Fordelen er jo at du fortsatt har full scrappelommebok på Bikuben da *fnis*

Klem :)

Nina sa...

Fant bloggen din via ei venninne og må bare få si at det hobbyrommet ditt er inponerende...smeeeeeelt. Tror jeg skal rappe noen ideer fra deg når jeg skal lage meg en liten krok iløpet av høsten.
Må nok innom en dag med bedre tid for å se på alt det flotte du lager også. Takk for titten :)

Nina :)
Ps: Hadde litt samme problem som deg da jeg var i London for noen år siden, hadde gleda meg til å shoppe masse fint, men fant serieøst ikke en eneste butikk med scrappe eller kort ting,og da jeg spurte etter scrappe ting så de på meg som om jeg spurte etter rosa elefanter hehe..
Neste gang jeg skal dit skal jeg nok forhøre meg om noen butikker på forhånd.

Ida sa...

Hei!
Veldig fortvila situasjon! Godt jeg har en butikk her i Larvik området, men i Trøndelag-INGEN!!!
Tenk at trøndere ikke scrapper...Er det mulig!
God tur til Bikuben!:)

Hege sa...

Hi, hi, hi- unnskyld at jeg ler, men dette er da typisk???? Ta deg en tur til Bikuben du- er helt sikker på at du finner noe du har bruk for der!!!!
God tur!

Hege :-)

Heidi sa...

Det er jo typisk du! Sier som de andre, ta deg en velfortjent tur til Bikuben. Da ordner det seg garantert:)
God tur til Bikuben!
Klem:)

Sissel sa...

Velkommen hjem fra utlandet. Sørgelige saker men den shoppingen di da gitt, håper terapien i dag gikk i boks og at den har vært effektiv. Legger du ut resept og medisin til oss? :)

Bodil sa...

Nei så utgjort at du ikke fant noe mer scrappeting der da. God tur til Bikuben :) Skulle egentlig ha vært en tur dit jeg også, men det blir nok ikke i sommer.
Ha en fin helg :)

Linda W sa...

Hihi, skjønner du sliter. Håper du får brukt litt penger på bikuben. Gjør du ikke det trur jeg du må være syk, hihi...
klem

Kari sa...

hehe, skjønner godt at du at du nesten er litt skuffet over shoppingen. Var det bare at de ikke hadde ting du likte eller hadde du alt fra før? ;-)

Ha en fin søndag!
Klem Kari

Knerten sa...

Om ikke du fant den store scrappebutikken, tenker jeg pengene fikk fly allikevel, med to unge som gjerne vil ha med seg både ting og opplevelser :-)
(Bikuben er for øvrig en trivelig butikk, og det er fortsatt masse i hyllene der !!) He he..