torsdag 22. juli 2010

En super dag!

Enkelte dager er bare helt supre! I dag var en sånn for meg.

Jeg har ferie nå (juhu), våknet tidlig, passe fint vær ute (ihvertfall ikke regn) og bakte rundstykker til en koselig frokost.




Ruslet etterpå ned i postkassa, og der lå det to (!) pakker til meg! Yey!

Den ene fra Unik Hobby, hvor jeg blant annet hadde bestilt denne herlige dies'en fra Magnolia. Supersøte tags! En klar favoritt!






Den andre pakka var fra Heidi. En kjempeflott tag og et aldeles nydelig skilt. Tusen, tusen takk søte deg! Det er allerede hengt opp på hobbyrommet!





I går kom klubbpakka fra Magnolia, så i dag var det maling av herlige trykk på timeplanen. Har ikke laget noe av dem enda, men det kommer.




Som dere sikkert har lagt merke til så har jeg endelig fått lastet ned et fotoprogram, og jeg satt i flere timer i går og lekte meg. Hvem ante at bilder kunne være såå moro?


Har også hatt strålende sol her i dag, så jeg har sittet ute og kost meg med en god bok.





Og i kveld skal jeg og eldstejenta på kino og ut og spise etterpå.




En super dag, rett og slett!
Håper alle andre har en like fin dag!

13 kommentarer:

Trine Pedersen sa...

Høres ut som rene drømmedagen. :) Kjempestilig tags og stempler fra Magnolia. Blodleie har jeg lest, og den var kjempespennende.

Har hatt bloggpause en stund nå, men i dag er jeg i gang igjen.

Klem, Trine :)

Heidi sa...

Heisann Yvonne!!
Grattis med både stempler og tags(den var virkelig lekker..)
Og så nydelig tag og skilt du fikk :))
Ellers må jeg jo si at det så jo veldig godt ut med nybakte rundstykker da.. mmmm!!

Ønsker deg fortsatt mange supre feriedager!!
Go'klem fra Heidi:)

Wenche sa...

Hei Yvonne!
Ja er det ikke deilig med ferie kanskje??
Jeg nyter varmen og koser meg masse!! Men jeg må innrømme at jeg savner hobbyrommet littegrann. Har begynt å fargelegge et motiv så jeg får stagget den værste kriblingen.
et lite spørsmål... Klubbpakken fra Magnolia - kommer det ekstra moms/tollavgifter på pakken i og med at den koster mer enn 200,-??

Varme ferieklemmer fra Wenche i Mallorca :0)

Lene Aase sa...

Høres ut som en superdeilig dag:) Den filmen vil eg også se;)
Så kjekt at du koser deg med redigeringsprogramet da!
Håper du får en finfin dag i morgen også!
Klemmer fra Lene:)

Heidi sa...

Sånne dager er utrolig fine du!
Er litt treg av meg men bedre sent enn aldri:) Jeg ble så glad for at du hjalp meg, setter stor pris på det Yvonne.
Nyt ferien din og kos deg!
Klem:)

Meretekj sa...

Høres ut som du har hatt en knallflott dag!
De tagsene er bare så lekre, må nok bestille en sånn..
Og de nye Magnoliastemplene var også fine.
Kos deg i ferien:))
Her har vi 5 grader...........
Nå er det på tide at sommeren kommer.. vi venter.
Men, det er nå koselig å sitte på scrapperommet iallefall:)

Knerten sa...

Høres ut som en perfekt dag, rett og slett ! Legg gjerne ut kritikken av filmen etter at du har sett den; hører den skal være flott :-)

Ida sa...

Hei!
Hørtes helt herlig ut! Hjembakst, pakker og alt!
Fint du koser deg med ferie:)
Klem

jannes hobbykrok sa...

Bla bla bla..jeg har ferie og baker frokost..bla bla..pakker i posten og nydelige malte stempler...bla bla blæh,kino!Blææærg!!!!!
Skritepave!!!!Serr!
Ferie er oppskritt,innmari assa!Gøyere å tømme urinposer og spise kommunal grøt hele natta!
Gøyere å farge gamle stempler som ikke blir fine!
Gøyere å spise knekkebrød!Gøyere å ikke ha teit fotoprogram!Gøyere å IKKE klare å linke!
Sa jeg du var skritepave!?Lenge leve Summer bay!
Nabben
Ps:ønsker meg et liv!
Hadeeee!

Mette sa...

Slike dager skulle det ha vært flere av! Bare så herlig å få pakker i posten, pspesielt når det er snakk om slike gobiter!
Fortsatt god ferie og nyt dagene, med og uten pakker!
Klem Mette

Anonym sa...

Så deilig med en super dag! Gleder meg til å se kortene med de nye magnolia-motivene!

Fortsatt god sommer!
Klemmer Ida:o)

Hege sa...

Drømmedag!!??? Hmmm skjønner ikke hvorfor jeg ikke tok meg tid til sånt i ferien min!? Jeg brukte tiden på å farte litt rundt og ikke minst vaske huset rundt til konfirmasjonen i september. Akkurat som om gjestene kommer til å legge merke til spindelvev og sånt på en sånn dag?? Dessuten kunne jeg bare sagt at jeg sparer til Halloween!?

Fortsett i den gode tralten- fortsatt god ferie!!!

Klem Hege

mettepip sa...

Høres ut som en perfekt dag Yvonne!
Nydelig rundstykker du har bakt (ser iallefall slik ut;)) Ikke feil med pakke i posten heller. Fikk kjøpt meg den diesen med fler når jeg var i Magnoliabutikken forrige uke. Stemplene så jo også kjempefine ut, og burde jo inngå i samlingen til en sjøulk som meg;)
Du får kose deg med nyanskaffelsene!
Ha en fortsatt fin sommer!
klem fra
Mette