tirsdag 20. juli 2010

Sommerkort!

I dag er det grått og trist på Bjørkelangen, så hva er vel bedre enn å bruke dagen på hobbyrommet da?

Fikk laget et sommerkort som skal gis til en god venninne, sammen med litt scrapper"godis".

Jenta er fra Belles 'n Whistles og de skjønne papirene fra Maja Design. Har også brukt halvperler og diamanter, pluss sommerfugler fra MS-punch. Tekststempel fra NSS og blomster fra Wild Orchid.



Har sydd alle sider og inket med Walnut Stain.



Jenta er farget med ProMarkers.



Tekststempel fra NSS her og.






17 kommentarer:

Gry-Beate sa...

Så nydelig et kort!! Kjempe flotte farger du har brukt, jeg tror aldri jeg brukt de!! Kanskje jeg må prøve meg på noe gult!!!...en gang...

;0)Gry-Beate

Jorill sa...

Kjempelekkert og sommerlig kort:0)

God sommer videre !!

Janne-Lise sa...

Så herlig og sommerlig kort.... Det stempelet var skikkelig lekkert og måten du har fargelagt var også flott..

Fortsatt god sommer til deg og dine. :)

Heidi sa...

Wow, dette var et utrolig lekkert kort! Stempelmotivet er bare herlig, fargene du har brukt også. Nydelig pyntet og oppsettet også. Jeg likte dette:)
Klem:)

Knerten sa...

Nydelig kort med et herlig motiv. Ja, la oss håpe på bedre sommer enn dette grå vi har her på østlandet nå...

-Sanna- sa...

Nydelig papir.
Og er veldig søtt stempelmotiv.

Riet sa...

So gorgeous card Yvonne,i love the image and your papers.

Hugs Riet.xx

Angella sa...

For et vakkert kort Yvonne...nydelig motiv!

Angella

jannes hobbykrok sa...

Nommin nabben!Nudelig da!
Litt deppa jeg nå...sett på youtube!Tony is beginning to end,leavin Janne devvestæited!
Treapitur i morra?Rakk jo ikke i dag!
Nabben

GryA sa...

Hvor kommer det jentestemplet fra? Likte det jeg!
Nydelig kort forresten!

Bodil sa...

Nydelig kort. Så fine farger og flott stempel.

Anonym sa...

Så utrolig lekkert og sommerlig kort, Yvonne! Herlig motiv=)

♥ Ønsker deg en fin sommer, klem Cathrine:)

Pia sa...

kæmpe lækkert sommerkort flot at det er holdt i samme farver nuance.
knus Pia

Sissel sa...

Så nydelig Yvonne og så søtt stempel. Får sommerstemning under regndråpene her. Er ikke ofte jeg synes gult er kult, men det fixa du!

Klem Sissel

Randi Th. sa...

Nydelig kort i flotte farger. Så utrolig flott motivet var!

Ha en super dag!

-klem-

Anonym sa...

Det var vel et herlig sommerlig kort! Nydelig med gult syns jeg, er ikke så flink til å bruke det selv, men prøver innimellom :) Ønsker deg en fortsatt herlig uke! :)

*klem*

Stempelguri sa...

Nydelig kort! Likte de duse fargene så godt!! Gleder meg til å se hva du produserer for sukkersøtt til høsten :) Lykke til, stempelhilsen fra Cesilie :)