lørdag 3. juli 2010

Sommergave til nabben!

Som jeg har nevnt før, så har jeg verdens beste nabo (Janne). Men denne nabben kan og bli riktig så snurt. Og det er hun nå.
Det har seg nemlig slik at når vi var i Borås så fant jeg et stempel hun hadde lyst på. Men innen trege Janne fikk subbet seg bort der de lå så var det tomt. Gjett om jeg har fått høre det!

Så når jeg var på Bikuben i dag (og der hører jeg faktisk englekor når jeg går inn), så var det stempelet det første jeg plukket med meg (og etterhvert en masse annet godis til meg selv. Det er jo tross alt lørdag...)

Måtte jo lage et kort og, og denne gang ble det et lite et, 9x10 cm. Har brukt mitt nye ministempel fra Magnoliabutikken, syns det er supersøtt.



Motivet er farget med ProMarkers, kantene på kartongen er punchet med MS-punch, og tekst inni er fra Stempelglede.



Meeget enkel bakside.



Her er pakken før nabben får fingrene i den...




Og her er hva hun finner inni.



Da ønsker jeg nabben og alle andre en super helg!

25 kommentarer:

jannes hobbykrok sa...

OMG!!!Til moa!Tenk at du tok hintet!Og jeg som dissa deg såå diskret!Seriøst lissom,jeg bare mener det assa!
Du er grom du!Skal bare la gubben grille ferdig biffen min,så skal jeg ta på underbukse,også kommer jeg plutselig opp i lia og disser alle de andre vennene våre!Nevnte jeg at du er grom!?
Hadeeee!
Nabben

Ida sa...

Føler meg dissa og utafor...
Grom og grei som du er! Hi hi!:)
Ida

Mona sa...

Snill nabo. :) Og heldig nabo. :D

Hege sa...

Jeg har ikke så snille naboer!!! Er det fortsatt ikke ledig hus i nærheten av deg og Janne???
(hi, hi)

Snill er du, Yvonne! Ønsker deg ei riktig fin helg!

Klem Hege

Lene Aase sa...

Så koselig gjort av deg da:) Kjempefin gave og herlig kort!
Klem fra Lene:)

-Sanna- sa...

Du..... hvor bor du ?
Jeg og vil bli naboen din...........

Knerten sa...

Så søte dere er; kortet er herlig, og motivet bare helskjønt :-)

Riet sa...

What a gorgeous card Yvonne.

Hugs Riet.xx

Pinklady 68 sa...

To gode naboer dere:-) Så koselig kort og gave til Janne!

Klem Laila.

Wenche sa...

Herlig, Yvonne!!! Nydelig motiv. Det høres ut som dere har et supert nabo-forhold!! Jeg ville gjerne hatt en nabo som deg ;0)

Sommerklem fra Wenche :0)

Bodil sa...

Dere er nå så søte og snille mot hverandre :) :) Naboen min vet knapt hva et stempel er for noe :)
Ha en kjempefin helg. klem :)

Bodil sa...

Nydelig kort med et søtt stempel, forresten. Glemsk også....

Nancy sa...

ÅÅÅÅÅ så snill du er:O) Jeg og vil ha en sånn nabbo:O) Janne er heldig, og kortet er kjempe søtt.
Ha en trivelig lørdagskveld.
Klemmer fra Nancy;O)

Lenas kort sa...

Wow! 3 kolonner! Gratulerer :-) Nydelig
kort :-) Dette stempelet er bare kjempe søtt :-)
Engle kor du :-)...ja man blir jo nesten andektig når man går inn der :-) Tidense beste godis butikk :-) Ha en flott kveld :-)

Marte sa...

Jeg elsker kommentaren fra nabben din, tydelig at dere har det festlig!! Har en egen nabo, og vi har et sånnt forhold vi også. Så deilig! :)

Kjempekoselig oppmerksomhet, og kortet var veldig søtt. Det stempelet ønsker jeg meg sånn, synes den er så herlig! Nå må jeg ha det også, takk for inspirasjonen ;)

Klem fra Marte

Margrethe sa...

Å så koselig med nabogave:)Kjæmpe flott kort.
Klæm fra Margrethe.

Connie sa...

Så snill du er Yvonne. Koselig med sånt fint naboskap.
Herlig kort og nydelig stempel.

Klem Connie

Heidi sa...

Så koselig da. Snill du:) Gode naboer er gull verdt.
Herlig kort også!
Klem:)

Gry-Heidi sa...

Kjempesøtt kort, og så snilt gjort av deg :o)
Jeg var også på Bikuben i går, skulle bare en kjapp tur innom og kjøpe meg 1 stempel, ja særlig at det funker i praksis *fnis*
Ha en fin søndag :o)

Klem :)

Heidi sa...

For et herlig kort,Yvonne :)
Og så utrolig koselig med nabogave da..♥ dere må virkelig ta vare på dt gode forholdet, det er jo bare GULL verdt!!
Fikk forresten selv en koselig vennegave i posten igår,fra ei kjær venninne..♥ det er også gull verdt og jeg gleder meg til neste gang vi møtes :)
Forresten ,et nydelig stempel du ga til Janne!!

Ønsker deg en flott søndag!
Klem fra Heidi:)

Connie sa...

hei igjen!

Jeg bruker å stemple på ark jeg kjøper på binders. 200g ark og så er det 250 ark i pakka.
Dem er kjempefine å stemple på og vendlige mot promarkertusjene.
Motivet stempler jeg med Archival Ink (coffee) Veldig fornøyd med den stempelputen.
Håper jeg klarte å gi deg et riktig svar.

Solen har kommet til Oslo nå, så nå er det ut i solen.
Ha en fin søndag på hobbyrommet.
Klem Connie

Gro sa...

Høres ut som dere er gode naboer :o)
Og et nydelig kort. Fint med noen som er litt mindre av og til, og jeg likte veldig godt at du hadde brukt bare hjørne-punch på det brune panelet - herlig.
Ha en flott søndag :o)

Hanna sa...

Vilken fin present! Hon kommer bli jätteglad! Kortet är hur snyggt som helst, vad fint att det är så litet. Supersött!!! Mycket läckert med hörn puncharna mot det prickiga pappret!

Den Magnolia stämplen är ju bara sååå söt! Förstår att hon gärna ville ha den. :o)

Vad kul med en ny tur till Magnolia nästa år! :o) Älskar deras butik, ett riktigt paradis för Magnolia älskare.. :o)

Ha en härlig sommar, vännen!
Kram från Hanna

Unknown sa...

Åhh, så snill du er... :O)
tenk å ha så gode naboer!

Kortet er fantastisk flott, likt det stemplet!

Angående hekling så kommer jeg gjerne til Bjørkelangen og lærer deg. Tipper du lærer raskt... :O) Bertine er hos pappa*n sin frem til til søndag, så jeg har fri hver kveld + lørdag! Rop ut!!!

klem

Helle sa...

Hallo igjen
Tenk å ha sånne naboer !!!
Janne er jaggu meg heldig,meeen troe faktisk at du også er haldig som har Janne i ditt nærområde.
HELDIGGRISER!!!!
Nyt og ta vare på hverandre !!

Klem fra Helle,--
som kanskje ikke var så sprø og tusla i over en og en halv time i butikken i Borås :-)
Kanskje turen går dit til neste sommer også...
Da tar vi en is sammen ute på trappa !!!